  • 1. Data: 2005-01-13 13:26:00
    Temat: III sesja Elixir - BPH i ...
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Spłaciłem KK w BPH, poszło z debetu i chciałem uzupełnić ponad 0 ze skarbonki.
    Ponieważ było koło 13 (zwykle takie operacje robię rano), a nie mam pamięci do
    godzin sesji, zacząłem sprawdzać w skarbonce i BPH, czy dzisiaj zdążę spłacić
    debet.
    I tu niespodzianka:
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/rozliczeni
    a/przelewy
    "III sesja ELIXIR - w następnym dniu roboczym."

    Czy możecie podać jeszcze jakieś banki, które księgują ostatnią sesję nazajutrz?

    Jacek

    PS.
    A może jest jakaś promocja i w jej ramach księgują jednak tego samego dnia? :-)

  • 2. Data: 2005-01-13 13:59:47
    Temat: Re: III sesja Elixir - BPH i ...
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Jacek wrote:
    > "III sesja ELIXIR - w następnym dniu roboczym."
    >
    > Czy możecie podać jeszcze jakieś banki, które księgują ostatnią sesję
    > nazajutrz?

    bywa jeszcze gorzej - w ING masz tylko jedną sesję wychodzącą
    *** blad ***

  • 3. Data: 2005-01-13 17:16:31
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    > bywa jeszcze gorzej - w ING masz tylko jedną sesję wychodzącą

    była kiedys taka przydatna stroniczka
    http://www.miernik.ctnet.pl/money/bank_acc_param-pl.
    po.php
    albo
    http://www.miernik.ctnet.pl/money/accnts-param

    nie wiecie co sie z nia dzieje?
    - może kolega Miernik ją gdzieś przeniósł i się nie pochwalił
    maile do niego tez są odrzucane
    *** blad ***

  • 4. Data: 2005-01-13 18:15:48
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    blad napisał:

> [...]
    > http://www.miernik.ctnet.pl/money/accnts-param
    >
    > nie wiecie co sie z nia dzieje?
    > - może kolega Miernik ją gdzieś przeniósł i się nie pochwalił

    Zlikwidowali mu konto i hosting. Mam te jego strony z parametrami sesji
    banków i wystawię niedługo na serwerze a kiedy wystawię to wrzucę link
    na grupę.

    K.

  • 5. Data: 2005-01-14 07:59:40
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Krystek wrote:

    > Zlikwidowali mu konto i hosting. Mam te jego strony z parametrami
    > sesji banków i wystawię niedługo na serwerze a kiedy wystawię to
    > wrzucę link na grupę.

    OK, dzieki
    *** blad ***

  • 6. Data: 2005-01-14 09:50:55
    Od: "Jacek " <j...@g...pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał(a):

    > bywa jeszcze gorzej - w ING masz tylko jedną sesję wychodzącą

    To tak bliżej standardów europejskich...

    Jacek

  • 7. Data: 2005-01-14 23:25:30
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    blad napisał:

    > OK, dzieki

    Oto adres tymczasowej strony miernika -
    http://www.freeshell.eu.org/miernik/

    K.

  • 8. Data: 2005-01-15 21:47:50
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Krystek"
    > Oto adres tymczasowej strony miernika -
    > http://www.freeshell.eu.org/miernik/

    jest nawet lepiej niz bylo, bo z tego co pamietam ta strona zawsze
    miala klopoty z polskimi literami a teraz jest OK :-)
    *** blad ***

  • 9. Data: 2005-01-15 23:40:43
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

> [...]
    > "III sesja ELIXIR - w następnym dniu roboczym."
    >
    > Czy możecie podać jeszcze jakieś banki, które księgują ostatnią sesję

    Trochę źle napisane ale całość textu rozumiem tak - jak przelew złapie się
    na III sesję elixiru to odbiorca otrzyma pieniążki następnego dnia
    roboczego.

    > PS.
    > A może jest jakaś promocja i w jej ramach księgują jednak tego samego
    dnia? :-)

    IMO księgują tego samego dnia

    Darek

  • 10. Data: 2005-01-16 01:23:55
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Jest późno i być może nietrafnie łapię Twoje intencje, ale przyjmuję, że
    czepiamy się słówek :-)

    > Trochę źle napisane ale całość textu rozumiem tak - jak przelew złapie się
    > na III sesję elixiru to odbiorca otrzyma pieniążki następnego dnia
    > roboczego.

    IMO "pieniążki" to otrzyma jak se wypłaci i będzie je miał w ręce.

    > dnia? :-)
    > >

    > IMO księgują tego samego dnia

    Mógłbyś przybliżyć na jakim IYO koncie?

    Jacek