  • 1. Data: 2005-01-13 13:57:47
    Temat: płatnośc kartą kredytowa online w USA
    Od: chrabcio <s...@t...pl>

    Witam

    poszukuje informacji o kwocie jak zostanie "w sumie" pobrana (oczywiscie
    w przyblizeniu) za platnosc karta kredytowa w sklepie internetowym w
    USA, byłbym zobowiązany za info lub link do strony.
    Karta w mbanku.

    z gory dziekuje
    Maciej

  • 2. Data: 2005-01-13 14:10:41
    Temat: Re: płatnośc kartą kredytowa online w USA
    Od: chrabcio <s...@t...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > jak kredytowa - to jeast rozliczana w euro. Czyli do kwoty w USD po
    > kursie BRE dodaj 2% i mniej wiecej bedziesz mial odpowiedz.

    slicznie dziękuje :)

    na to pytanie mlinka powiedziala ze nie moze udzielic takich informacji
    :) nie jest upowazniona...

    maciej

  • 3. Data: 2005-01-13 15:08:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    chrabcio <s...@t...pl> wrote:
> [...]

    jak kredytowa - to jeast rozliczana w euro. Czyli do kwoty w USD po kursie
    BRE dodaj 2% i mniej wiecej bedziesz mial odpowiedz.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-01-13 15:21:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    chrabcio <s...@t...pl> wrote:
    > na to pytanie mlinka powiedziala ze nie moze udzielic takich
    > informacji :) nie jest upowazniona...

    Bo pewnie zle pytanie zadales ;) (podejrzewam, ze pytales po jakim kursie
    bedzie rozliczana transakcja ;) Tego ci nie powie.
    Ale mniej wiecej mozesz wykoncypowac - ze zgodnie z regulaminem mBank moze
    pobrac 2% za przewalutowanie (oplata dla VISA).
    Jak duza kwota i Ci sie nie spieszy - moze zamow sobvie eKarte? :) ta jest
    rozliczana w USD
    Kursy walut - licz po sprzedazy z danego dnia.

    Czyli powiedzmy dolar po 3 zl kwota zakupu 100$ to liczysz 300 zl + 2% = ~
    306 zl

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-01-13 20:37:25
    Od: "Fosgate" <f...@p...onet.usun.to.pl>

    > Kursy walut - licz po sprzedazy z danego dnia.

    Nie do końca, liczy się kurs z dnia rozliczenia transakcji a nie dokonania
    transakcji. Niedawno płaciłem netkartą Multibanku i z blokady wynikało, że
    kurs $ wynosił 3,07 ucieszyłem się bo za dwie godziny tego samego dnia już
    było 3,12, zmartwiłem się jednak jak za ok. 3 dni blokada z konta
    zniknęła, środki razem z nią i do tego jeszcze "dobrana" została pewna
    kwota. Z obliczeń wyknęło, że w tym dniu kurs $ wynosił 3,16 czyli
    trafiłem idealnie w ostatni szczyt :-( Przy kwocie 500$ zabrali mi więc
    dodatkowo ok.50zł.

  • 6. Data: 2005-01-13 20:48:42
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Fosgate <f...@p...onet.usun.to.pl> wrote:
    > Nie do końca, liczy się kurs z dnia rozliczenia transakcji a nie
    > dokonania transakcji. Niedawno płaciłem netkartą Multibanku i z

    No tak. Tutaj jest pewne ryzyko, ale chodzi o cene na dzisiaj. Bo za 3 dni
    nie przewidzi ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!