  • 1. Data: 2005-01-13 10:32:58
    Temat: Citibank - promocja 750 zl
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Hello,

    Citibank kusi mnie promocją 750 zł. Pracownicy pewnego zakładu pracy
    otrzymali informację na temat możliwości założenia konta i otrzymania w
    zamian 750 zł.

    Warunek jest jeden:

    przez 12 kolejnych miesięcy na konto ma wpływać wypłata. Konto jest w pełni
    darmowe. Co Wy na to? Znacie tę promocję?

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    |o_ '---' _ | tHe sTaGe diVInG cLUb
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766
    Czwarta linia sygnaturki

  • 2. Data: 2005-01-13 11:45:13
    Temat: Re: Citibank - promocja 750 zl
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Thu, 13 Jan 2005 10:32:58 +0000 (UTC), Wozik <w...@s...pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >przez 12 kolejnych miesięcy na konto ma wpływać wypłata. Konto jest w pełni
    >darmowe. Co Wy na to? Znacie tę promocję?

    Konto całkowicie darmowe, ale pewnie za kartę bankowatową która jest
    konieczna do otwarcia konta 80 PLN/mc ... ;))).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 3. Data: 2005-01-13 12:41:23
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Dentarg <d...@i...com> wrote in

    > Konto całkowicie darmowe, ale pewnie za kartę bankowatową która jest
    > konieczna do otwarcia konta 80 PLN/mc ... ;))).

    Też darmowa.

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    |o_ '---' _ | tHe sTaGe diVInG cLUb
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766
    Czwarta linia sygnaturki

  • 4. Data: 2005-01-13 12:55:42
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Też darmowa.

    No to jak to takie piękne, to po co się pytasz, czy otwierać?

  • 5. Data: 2005-01-13 13:21:34
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in news:cs5r8g$ss7$1@news.onet.pl:

    > No to jak to takie piękne, to po co się pytasz, czy otwierać?

    Ja nie pytałem czy otwierać.

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    |o_ '---' _ | tHe sTaGe diVInG cLUb
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766
    Czwarta linia sygnaturki

  • 6. Data: 2005-01-13 13:22:55
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ja nie pytałem czy otwierać.

    Ok pytałeś: co my na to i czy znamy tę promocję. Ankietę robisz? Skoro jak
    piszesz to promocja skierowana do pracowników "pewnego zakładu pracy", to my
    nic na to i nie znamy tej promocji :-) Teraz zadowolony?

  • 7. Data: 2005-01-13 13:40:48
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in news:cs5sri$5t3$1@news.onet.pl:

> [...]
    > Skoro jak piszesz to promocja skierowana do pracowników "pewnego
    > zakładu pracy", to my nic na to i nie znamy tej promocji :-) Teraz

    Średnio ;-)

    Myślałem, że może Citi proponuje takie konto także w innych firmach i może
    ktoś się skusił, i może podzieli się informacjami jak to naprawdę wygląda
    ;-)

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    |o_ '---' _ | tHe sTaGe diVInG cLUb
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766
    Czwarta linia sygnaturki

  • 8. Data: 2005-01-13 13:44:30
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Średnio ;-)

    Dlaczego :-) ? Przecież dostałes odpowiedź na swoje pytania :-)

    > Myślałem, że może Citi proponuje takie konto także w innych firmach i
    > może ktoś się skusił, i może podzieli się informacjami jak to
    > naprawdę wygląda ;-)

    O to nie pytałeś poprzednio skoro jesteś taki ścisły ;-) Co do "podzielenia
    się informacjami" - przeczytaj regulamin tej promocji i będziesz wiedział,
    czy to się opłaca, czy nie. Haczykiem może być np. to, że założysz konto,
    dostaniesz 750 zł, a w regulaminie stoi, że jak zlikwidujesz konto przez 5
    lat (juz po normalnej cenie), to masz oddac kasiurę ;-)

  • 9. Data: 2005-01-13 21:37:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

> [...]
    > dostaniesz 750 zł, a w regulaminie stoi, że jak zlikwidujesz konto przez 5
    > lat (juz po normalnej cenie), to masz oddac kasiurę ;-)

    AFAIK nie ma takiego warunku. Oferta jest jest kierowana tylko do wybranych
    firm, na konto musi wplywac co miesiac wynagrodzenie w kwocie nie mniejszej
    niz 2000 PLN, AFAIR trzeba tez astanowisc przynajmniej jedno DD z konta. Sam
    bym chetnie skorzystal z tej oferty, ale niestety nie jestem pracownikiem
    firmy do ktorej zostala skierowana taka oferta ;(.

    Maciej

  • 10. Data: 2005-01-14 10:57:11
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in news:jSBFd.1737$9c5.474@news.chello.at:

> [...]
    > wybranych firm, na konto musi wplywac co miesiac wynagrodzenie w
    > kwocie nie mniejszej niz 2000 PLN, AFAIR trzeba tez astanowisc

    Co to jest DD? Direct Debit? Jeśli tak, to nie trzeba. Wystarczy zrobić
    zwykłe przelewy płacąc rachunki, żeby załapać się na te 750 zł.

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    |o_ '---' _ | tHe sTaGe diVInG cLUb
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766