    From: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: III sesja Elixir - BPH i ...
    Date: Sun, 16 Jan 2005 15:57:50 +0100

    Darek napisał(a):
    > Ja wyjaśnienia na stronie BPH rozumiem tak: jeżeli przelew
    > zostaniezaksiegowany do 14:20 wtedy trafia na III sesję elixiru i
    > wychodzi z banku.

    Tak, wychodzi z banku. A to, kiedy zostanie zaksięgowany na rachunku
    docelowym, zależy od banku "docelowego".

    > Jenakże odbiorca otrzyma pieniądze na rachunek następnego dnia
    > roboczego (pewnie I sesją elixiru). I tyle.

    Nie, to zależy tylko i wyłącznie od tego drugiego banku. Natomiast
    przelewy PRZYCHODZĄCE do BPH "odbierane są" następnego dnia roboczego,
    co należy rozumieć w ten sposób, że jeśli przelew "załapie się" na III
    sesję w innym banku to na rachunku docelowym w BPH znajdzie się
    następnego dnia roboczego rano. Teraz wszystko jasne?

    --
    Marek