  • 1. Data: 2014-08-08 09:49:05
    Temat: IB - lokata elastyczna 3,6% i nowe trendy
    Od: S <a...@w...pl>

    Nie wiem czy zauważyliście nowy trend w Idea Banku. Od pewnego czasu
    proponują lokaty, których zerwanie nie powoduje utraty odsetek. Najpierw
    była w lipcu wakacyjna (chyba 4M), gdzie do końca sierpnia można zerwać
    przy zachowaniu odsetek, potem swobodna z takimi samymi zasadami, a od
    dziś elastyczna. Nie dość, że 3,6% na 4M czyli w czubie to jeszcze w
    dowolnej chwili można zerwać i zachować odsetki. W zasadzie lepiej niż
    na dowolnym koncie oszczędnościowym. Czyżby to jakiś nowy pomysł IB na
    przyciągniecie klientów?

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-08-08 10:37:52
    Temat: Re: IB - lokata elastyczna 3,6% i nowe trendy
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "S" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dowolnej chwili można zerwać i zachować odsetki. W zasadzie lepiej niż na
    > dowolnym koncie oszczędnościowym. Czyżby to jakiś nowy pomysł IB na

    Może, ale mnie nie przyciągnęli ostatnio, bo mieli same dziwolągi:
    mało korzystne lokaty, których oprocentowanie miałoby być
    podwyższane wskutek spełnienia jakichś warunków, zaszyfrowanych
    pod postacią bełkotliwych definicji na 2 stronach maszynopisu.

  • 3. Data: 2014-08-08 11:04:44
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

> [...]
    > zachować odsetki. W zasadzie lepiej niż na dowolnym koncie oszczędnościowym.
    > Czyżby to jakiś nowy pomysł IB na przyciągniecie klientów?

    Przypuszczam ze statystycznie rzecz ujmujac
    odesetk osób zrywajacych lokaty jest znikomy
    a siakis tam marketingowy lep na muchy jest ;)

    Pozdro

  • 4. Data: 2014-08-08 11:54:26
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-08-08 11:04, Waldek pisze:
    > Przypuszczam ze statystycznie rzecz ujmujac
    > odesetk osób zrywajacych lokaty jest znikomy
    > a siakis tam marketingowy lep na muchy jest ;)

    Może ;-) Ja założyłem 3 lokaty wcześniej, wszystkie 3 już zerwałem.
    Część środków wykorzystałem, część poszło na tę elastyczną. O tyle to
    ciekawe, że wakacyjną miałem na 3,5%, zerwałem, naliczyli i teraz mam na
    3,6% z możliwością zerwania.

    Interesujące jest to, iż mają 7D na 3%, które w tych okolicznościach
    traci zupełnie sens. Ale lokata z możliwością zerwania na takim
    procencie to moim zdaniem strzał w 10. W zasadzie robi się z tego ROR na
    3,6%. Kasa wraca po wybraniu opcji "zerwij" w jakąś godzinę. Tylko
    pytanie czy to takie nieśmiałe testy czy wejdą standardowo w to.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-08-08 21:13:32
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-08-08 11:54, S pisze:

> [...]
    > 3,6%. Kasa wraca po wybraniu opcji "zerwij" w jakąś godzinę. Tylko
    > pytanie czy to takie nieśmiałe testy czy wejdą standardowo w to.

    Ja mam loki w IB na 4% wiec póki co opcja zrywalności mnie nie kreci
    bieżące "podręczno-awaryjne" leżą w "optymalnej" śwince na 3,5 i bez
    potrzeby zrywania, ale przy ewakuacji (gdzies pod koniec sierpnia) moze
    to byc atrakcyjna opcja
    - o ile nie pojawi się nic ciekawszego na rynku ;)

    Pozdro

  • 6. Data: 2014-08-11 01:49:18
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

> [...]
    > dziś elastyczna. Nie dość, że 3,6% na 4M czyli w czubie to jeszcze w
    > dowolnej chwili można zerwać i zachować odsetki.

    Pilna potrzeba, potem klienci mogą już zerwać.

    Elastycznej chyba już nie widać, za to
    http://www.ideabank.pl/klienci-indywidualni-lokata-n
    a-czas
    z lewej strony stopera jest Lokata NA CZAS 3,55% a niżej:
    wysokie oprocentowanie - aż 3,65%
    Literówka? (ciekawe o której godzinie poprawią...)

    Arek

  • 7. Data: 2014-08-11 11:05:15
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w
    wiadomości news:53e80502$0$2146$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > z lewej strony stopera jest Lokata NA CZAS 3,55% a niżej:
    > wysokie oprocentowanie - aż 3,65%
    > Literówka? (ciekawe o której godzinie poprawią...)

    Poprawione, wszędzie 3,65%. Ciekawe kiedy, poranna zmiana?

    Arek

  • 8. Data: 2014-08-12 12:08:24
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    a-czas

    > Poprawione, wszędzie 3,65%. Ciekawe kiedy, poranna zmiana?

    Oferta zniknęła (do 11.08.2014), link już nieaktualny
    przekierowuje na stronę ze wszystkimi lokatami ale...
    po zalogowaniu się w zakładaniu nowych lokat jeszcze jest, obok
    nowej oferty lokaty hurtowej.

    Arek