  • 1. Data: 2014-08-07 12:33:35
    Temat: Twoja Lokata GOL - uwaga! dymanie na odsetkach
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Witajcie!

    6 m-cy temu Getin Online miał w ofercie lokatę Twoja Lokata -
    www.getinonline.pl/egetin2/doc/twoja_lokata.pdf

    3%, a po spełnieniu warunków:
    - nowe środki +0,5pp
    - 5 dowolnych transakcji kartą w każdym z co najmniej 5 miesięcy +0,5pp

    Spełniłem oba warunki, a w systemie lokata pokazywała się na 3,5%. Zapytałem dlaczego
    i dostałem odpowiedź, że zostanie to skorygowane na koniec lokaty.

    I co? I to co zwykle u Czarneckiego, czyli nic. Przysłali odsetki odpowiadające
    oprocentowaniu 3,5%.

    Jedyny plus to szybko odebrali telefon i byli grzeczni oraz mają to sprawdzić i
    odezwać się w ciągu kilku dni sami. Zobaczymy.

    A jeśli mieliście taką lokatę to polecam sprawdzić czy Was też nie skubnęli.

  • 2. Data: 2014-08-07 14:52:46
    Temat: Re: Twoja Lokata GOL - uwaga! dymanie na odsetkach
    Od: "Artur Kubit" <a...@i...pl>

    Mnie wypłacili 4% odsetek.

  • 3. Data: 2014-08-08 13:37:26
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Mnie właśnie zwrócili różnicę, także z reklamacją, ale sprawa załatwiona pozytywnie.
    I sami oddzwonili.

  • 4. Data: 2014-08-08 18:17:36
    Od: Ralf <n...@n...pl>

    W dniu 2014-08-07 12:33, Konfabulator pisze:
> [...]
    odezwać się w ciągu kilku dni sami. Zobaczymy.

    > A jeśli mieliście taką lokatę to polecam sprawdzić czy Was też nie skubnęli.

    Oczywiscie, ilosc tych "pomylek" nasuwa przypuszczenie ze to glowne
    zrodlo dochodu tego banku. Reklamacja dotyczaca innej "promocji" wisi
    ponad 2 tygodnie.

  • 5. Data: 2014-08-09 15:41:35
    Od: s...@g...com

    użytkownik Ralf napisał:

    > Oczywiscie, ilosc tych "pomylek" nasuwa przypuszczenie ze to glowne
    >
    > zrodlo dochodu tego banku. Reklamacja dotyczaca innej "promocji" wisi
    >
    > ponad 2 tygodnie

    Luk, siegnij do zrodel.
    https://www.youtube.com/watch?v=-uvrBtiF87o