  • 1. Data: 2014-08-08 01:08:29
    Temat: Citi KK
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    SpóźniłAm się ze spłatą kredytówki o jeden dzień.
    SzukałAm długo możliwości kontaktu z bankiem via
    net, aż wreszcie znalazłam i wysłałam swą prośbę
    o nienaliczanie odsetek. :) Czekam na odpowiedź.
    [i zaniechanie naliczenia odsetek]

    Spóźnię się o jeden dzień ze spłatą mojej
    karty kredytowej i proszę o nienaliczanie
    odsetek z uwagi na wieloletnią dobrą współpracę.

    Dziękujemy za kontakt z Citi Handlowy.
    Na Państwa zgłoszenie odpowiemy
    najszybciej jak to możliwe.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-08-08 07:38:09
    Temat: Re: Citi KK
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > SzukałAm długo możliwości kontaktu z bankiem via
    > net, aż wreszcie znalazłam i wysłałam swą prośbę
    > o nienaliczanie odsetek. :) Czekam na odpowiedź.

    Tylko po co, Citi nie nalicza odsetk za spoznienie o jeden dzien :).

    MK

  • 3. Data: 2014-08-08 17:18:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MK" 53e4623f$0$2375$6...@n...neostrada.pl

    > Tylko po co, Citi nie nalicza odsetk za spoznienie o jeden dzien :).

    Dzięki za słowa otuchy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-08-08 18:10:44
    Od: Ralf <n...@n...pl>

    > "MK" 53e4623f$0$2375$6...@n...neostrada.pl

    > Dzięki za słowa otuchy.

    Potwierdzam, nie wyslali info o wyciagu to przegapilem i splata byla
    dzien pozniej. Bez konsekwencji.

  • 5. Data: 2014-08-09 00:37:33
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-08-08 17:18, *Eneuel Leszek Ciszewski* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    Uff, na mleko by nie starczyło...

    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 6. Data: 2014-08-13 02:06:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ls10ti$4fs$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > SzukałAm długo możliwości kontaktu z bankiem via
    > net, aż wreszcie znalazłam i wysłałam swą prośbę
    > o nienaliczanie odsetek. :) Czekam na odpowiedź.

    Citi dał odpowiedź już 08 sierpnia, ale ja zauważyłAm
    tę odpowiedź z opóźnieniem, gdyż do swej skrzynki
    (innej niż e...@g...com) zaglądam rzadko.

    Szanowna Pani,
    Uprzejmie informujemy, że otrzymaliśmy Pani wpłatę
    w wysokości 1,228.90 zł w dniu 7 sierpnia 2014 r.,
    czyli dzień po wyznaczonym terminie płatności.
    Mając jednak na uwadze naszą dotychczasową współpracę
    i fakt, że jest Pani naszym lojalnym Klientem, odsetki
    nie zostaną naliczone.

    Dzięki. :)

    Boże -- jak ja bym chciał żyć w świecie takim, w którym
    nie mam ani jednego produktu w banku, który postępuje
    w takiej sytuacji inaczej niż przykładowy Citi.

    Chciałbym, aby każdy bank w takiej sytuacji postępował
    podobnie jak Citi.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'