  • 1. Data: 2014-08-07 11:47:28
    Temat: Konto Niegodne Polecenia BZWBK wypłata bankomat PKOBP
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    czy w ostatnim czasie bzwbk rozsyłał jakieś zmiany TOiP?
    czy zmieniono lub zaplanowano zmianę dot. bezprowizyjności PKOBP?

  • 2. Data: 2014-08-10 11:56:00
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > czy w ostatnim czasie bzwbk rozsyłał jakieś zmiany TOiP?

    Tego nie wiem.

    > czy zmieniono lub zaplanowano zmianę dot. bezprowizyjności PKOBP?

    Tak. Od 1-paź wymagane 100 PLN kartą lub iKO, by "Konto za zero" było
    bez opłaty, w przeciwnym razie 6,90.

    A jak już masz kartę, to i tak trzeba 150 PLN wydać, by za kartę nie
    płacić, i to ma wystarczać, by za konto nie płacić.
    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2014-08-11 03:20:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzexs" ls7fjg$ohl$...@n...news.atman.pl

> [...]
    przeciwnym razie 6,90.

    > A jak już masz kartę, to i tak trzeba 150 PLN wydać, by za kartę nie płacić, i to

    150 kartą za bezpłatność karty jest teraz czy od 01 października?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-08-11 07:20:42
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > 150 kartą za bezpłatność karty jest teraz czy od 01 października?

    Teraz.

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2014-08-11 12:56:37
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    nie zrozumieliśmy się (winne są zastosowane przeze mnie
    skróty) pytałem o zmiany w TOiP banku BZWBK, a konkretnie
    chodziło mi o to, czy BZWBK zamierza pobierać opłatę
    za wypłatę debetówką Konta Niegodnego Polecenia
    w bankomacie BZWBK (do tej pory taka wypłata była bezpłatna)

  • 6. Data: 2014-08-11 15:01:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzexs" ls9jra$sni$...@n...news.atman.pl

    > Teraz.

    Od kiedy tak jest?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-08-11 15:21:35
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    mała poprawka
> [...]
    > za wypłatę debetówką Konta Niegodnego Polecenia

    > w bankomacie PKOBP (do tej pory taka wypłata była bezpłatna)
    ====================

    chodziło o bezprowizyjną wypłatę w bankomacie PKOBP (a więc obcym
    wobec BZWBK) dokonywaną debetówką Konta Niegodnego Polecenia BZWBK

  • 8. Data: 2014-08-11 20:35:06
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > ====================
    >
    > chodziło o bezprowizyjną wypłatę w bankomacie PKOBP (a więc obcym
    > wobec BZWBK) dokonywaną debetówką Konta Niegodnego Polecenia BZWBK

    Cóż, sztuka czytania ze zrozumieniem upada, a co dopiero sztuka pisania
    zrozumiałego...

    Pojęcia nie mam, od Santandera trzymam się z dala.

    Howgh!
    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2014-08-13 02:31:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Grzexs" lsb2cs$t41$...@n...news.atman.pl

    > Pojęcia nie mam, od Santandera trzymam się z dala.

    Ale Santander jak kociak w łóżeczku -- im człowiek
    od niego dalej, tym on bliżej. ;) Aż rozkoszne
    zwierzątko wyciągnie się same w łóżku, nie
    rozumiejąc, dlaczego człowiek śpi ,,piętro niżej. ;)

    Bank Zachodni
    Wielkopolski Bank Kredytowy
    Kredyt Bank
    Polski Bank Inwestycyjny (wyłoniony z NBP)

    i diabli wiedzą, co jeszcze ma ów Santander!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'