  • 1. Data: 2005-08-23 15:12:07
    Temat: Hurrrrraaaa!
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    mBank zaproponowal mi mBiznes debet w wysokosci 625 zl :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2005-08-23 15:13:09
    Temat: Re: Hurrrrraaaa!
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    > mBank zaproponowal mi mBiznes debet w wysokosci 625 zl :)
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Nareszcie da sie powaznie rozwinac biezaca dzialalnosc firmy a i na
    inwestycje w przyszlosc cos zostanie !! Brawo mBank - bank przyjazny
    przedsiebiorcom !!! :-)

    marekz

  • 3. Data: 2005-08-23 15:20:47
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > mBank zaproponowal mi mBiznes debet w wysokosci 625 zl :)

    Cóż od czegoś trzeba zacząć, rozwiniesz firmę
    (czytaj: zwiekszysz obroty na koncie) to i limit zaproponują większy.
    Dają to brać, zwłaszcza, że to nic nie kosztuje,
    a procedura przyznania też skomplikowana nie jest
    (pytają czy chcesz). Będziesz mógł już np. bez problemu
    zapłacić cały swój ZUS mając ledwie parę groszy na koncie
    i bez nerwowego sprawdzanaia czy ten przelew,
    co miał juź być przedwczoraj napewno dojdzie ...

    > Pozdrawiam
    > SDD
    & St.

  • 4. Data: 2005-08-23 18:13:59
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    "S.T." <n...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    | i bez nerwowego sprawdzanaia czy ten przelew,
    | co miał juź być przedwczoraj napewno dojdzie ...

    To samo chciałem napsać, dodam tylko, że jak bedziesz prawidlowo
    obslugiwal to Ci podniosa, na poczatek pewnie dwu-trzykrotnie za
    sama poprawna obsluge zadluzenia + dodatkowo jak Ci sie obroty
    zwieksza... nie mozesz oczekiwac, ze od razu dadza Ci 100 mln EUR
    bez zabezpieczenia.

    --
    Pozdrawiam!
    __________

    "What can be imagined, can be achieved"

  • 5. Data: 2005-08-23 18:39:35
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    S.T. napisał(a):

    > Cóż od czegoś trzeba zacząć, rozwiniesz firmę

    Sąsiednie biurko, czyli multibank po pierwszym wpływie na multikonto
    biznes class "z automatu" daje linię 1000 złotych.

    Podziwiam DKK. Skrótu z litości rozwijać nie będę
    :-P

    M.

  • 6. Data: 2005-08-24 07:14:57
    Od: Spider <...@...c>

    SDD wrote:

    > mBank zaproponowal mi mBiznes debet w wysokosci 625 zl :)

    i po co Ci to, debet to takie samo zdzierstwo jak karty kredytowe,
    musisz cos kupic to wez kredyt, wtedy przynajmniej wiesz za co placisz
    co miesiac, a tak wykorzystasz debet i zyjesz dalej, ale na minusie
    Spid

  • 7. Data: 2005-08-24 09:39:42
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > i po co Ci to, debet to takie samo zdzierstwo jak karty kredytowe,
    > musisz cos kupic to wez kredyt, wtedy przynajmniej wiesz za co placisz
    > co miesiac, a tak wykorzystasz debet i zyjesz dalej, ale na minusie

    i po co Ci to, nóż jest tak samo ostry i niebespieczny jak żyletki,
    musisz pokroić chleb to weź kup pokrojony, przynajmniej wiesz za co płacisz,
    a tak skorzystasz z noża i żyjesz dalej, ale z pociętymi paluszkami ;-)

  • 8. Data: 2005-08-24 10:01:40
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-08-24 11:39- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    S.T., gdy pisał(a):

    > i po co Ci to, nóż jest tak samo ostry i niebespieczny jak żyletki,
    > musisz pokroić chleb to weź kup pokrojony, przynajmniej wiesz za co płacisz,
    > a tak skorzystasz z noża i żyjesz dalej, ale z pociętymi paluszkami ;-)

    ...a po niejakim czasie uczysz się i potrafisz pokroić chleb bez
    samookaleczeń.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 9. Data: 2005-08-24 12:37:19
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    > Sąsiednie biurko, czyli multibank po pierwszym wpływie na multikonto
    > biznes class "z automatu" daje linię 1000 złotych.

    a to ciekawe, od prawie roku mam na biznes klas wplywy grubo ponad 1000 zl i
    z automatu nic nie dostalem :) moze trzeba gdzies kliknac? ;)

    nie ukrywam zeby sie przydalo

  • 10. Data: 2005-08-24 12:54:31
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "sereq" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >>

    > a to ciekawe, od prawie roku mam na biznes klas wplywy grubo ponad 1000 zl
    > i z automatu nic nie dostalem :) moze trzeba gdzies kliknac? ;)

    juz wiem, wniosek mozna zlozyc PO ROKU od zalozenia dzialalnosci, cholera,
    brakuje tygodnia ;)