  • 1. Data: 2004-05-13 14:41:20
    Temat: Honorowy mBank
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Aż trudno uwierzyć, bo to nie kwestia regulaminów,
    a wyłącznie uczciwego, partnerskiego podejścia do klienta:

    "W związku z pojawiającymi się licznymi wątkami, związanymi z wyceną
    transakcji (głównie w funduszach SEB) w dniach 7 i 10 maja, chciałbym
    poinformować że:

    1) W dniu 7 maja pliki ze zleceniami zostały przekazane do Agentów w terminie
    przewidzianym statutami funduszy i z winy mBanku nie nastąpiło żadne
    opóźnienie wycen
    2) W dniu 10 maja zlecenia przekazano z opóźnieniem, co mogło spowodować
    niekorzystne różnice w wycenach odkupień i konwersji funduszy SEB

    W drugim przypadku, w trosce o dobre relacje z Klientami SFI oraz ich
    interesy - odpowiedzialność za ewentualne nieprawidłowości w wycenach bierze
    na siebie mBank. Pełna lista zleceniodawców oraz możliwych uchybień została
    już zidentyfikowana, w związku z czym osoby, które czują się pokrzywdzone mogą
    składać oficjalne reklamacje na mLinii. W uzasadnionych przypadkach mBank
    będzie je rozpatrywał pozytywnie."

    żródło:[http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f
    =1&i=137265&t=137265]

    St.

  • 2. Data: 2004-05-13 16:31:11
    Temat: Re: Honorowy mBank
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    13 May 2004 16:41:20 +0200, w <3...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > składać oficjalne reklamacje na mLinii. W uzasadnionych przypadkach mBank

    Słowem -- "spieprzyliśmy i wiemy kto i ile przez nas stracił, ale musicie się
    do nas zgłosić, bo zwyczajnie wyrównać to nam się nie chce, no i wtedy
    zrekompensowalibyśmy straty wszystkim, a tak na pewno ktoś się nie zgłosi i
    będziemy do przodu' :))

  • 3. Data: 2004-05-13 18:42:57
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    >Słowem -- "spieprzyliśmy i wiemy kto i ile przez nas stracił, ale musicie
    się
    >do nas zgłosić, bo zwyczajnie wyrównać to nam się nie chce

    dokładnie - i z honorem - to ma raczej mało wspólnego

  • 4. Data: 2004-05-13 19:47:19
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > się
    >
    > dokładnie - i z honorem - to ma raczej mało wspólnego

    Powinienem skwitować krótko (jednemu i drugiemu 'alergikowi'): głupiś

    a) regulaminowo mBank jest czysty - nie bardzo jest się gdzie doczepić,
    mógł więc się wypiąć i nie robić nic
    b) nie każdy stracił, byli tacy co zyskali na opóźnieniu wyceny.

  • 5. Data: 2004-05-13 22:24:00
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    13 May 2004 21:47:19 +0200, w <3...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Powinienem skwitować krótko (jednemu i drugiemu 'alergikowi'): głupiś
    > a) regulaminowo mBank jest czysty - nie bardzo jest się gdzie doczepić,
    > mógł więc się wypiąć i nie robić nic

    A coś zrobił? No tak, obiecał że przeczyta reklamację :). No proszę, jak już
    niewiele trzeba klientom, żeby byli w 7. niebie.
    Powinienem zapytać: dużo tam takich frajerów?

  • 6. Data: 2004-05-14 11:51:32
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > A coś zrobił? No tak, obiecał że przeczyta reklamację :). No proszę, jak już
    > niewiele trzeba klientom, żeby byli w 7. niebie.
    > Powinienem zapytać: dużo tam takich frajerów?

    dalej nic nie rozumiesz...

  • 7. Data: 2004-05-14 12:53:29
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 14 May 2004 13:51:32 +0200, w <c82c0u$9ps$1@nemesis.news.tpi.pl>, david
    <d...@N...o2.pl> napisał(-a):

    > dalej nic nie rozumiesz...

    Uwzględnili ci reklamację? ;o

  • 8. Data: 2004-05-14 15:32:26
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Uwzględnili ci reklamację? ;o

    Rozumiem, że Ty nigdy nikomu nie uwierzysz na słowo,
    a jeśli ktokolwiek przypadkiem uwierzy Tobie - to też frajer
    i niezwłocznie mu to udowadniasz...

    Wyobraź sobie, że najpierw dostałem odpowiedź na maila, że
    przyczyna przesuniecia wyceny transakcji leży po stronie mBanku
    i mam się spodziewać w terminie kilku dni decyzji reklamacyjnej,
    która prawdopodobnie będzie pozytywna.
    Później pojawiła się, cytowana przeze mnie w pierwszym poście,
    informacja na forum, a dziś miałem telefon z mBanku,
    z zapytaniem czy zgadzam się z kwotą wyliczonej rekompensaty
    i informacją, że do kilku dni pojawi się ona na moim rachunku,
    zaksięgowana z datą zdarzenia.

    Jak dla mnie, sprawa jest załatwiona,
    a postępowanie mBanku jest tu jak najbardziej uczciwie i honorowe.
    Dodam jeszcze, że w moim przypadku chodzi o kwotę,
    która prawdopodobnie wystarczyłaby mi do opłacania
    prowizji za przelewy w mBanku do samej emerytury.

    Jak dla Ciebie (co powinienem był napisać przez małe 'c')
    mogę być frajer* i ani mnie to ziębi, ani grzeje.

    St.

    *tu możesz podstawić dowolny epitet ze swojego repertuaru

  • 9. Data: 2004-05-14 16:09:14
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Rozumiem, że Ty nigdy nikomu nie uwierzysz na słowo,
    > a jeśli ktokolwiek przypadkiem uwierzy Tobie - to też frajer
    > i niezwłocznie mu to udowadniasz...

    E. Nie karm trolla.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 10. Data: 2004-05-14 16:17:10
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    14 May 2004 17:32:26 +0200, w <3...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Rozumiem, że Ty nigdy nikomu nie uwierzysz na słowo,
    > a jeśli ktokolwiek przypadkiem uwierzy Tobie - to też frajer
    > i niezwłocznie mu to udowadniasz...

    Zależy. Ale nie pytaj się czy tobie uwierzyłbym...

> [...]
    > z zapytaniem czy zgadzam się z kwotą wyliczonej rekompensaty
    > i informacją, że do kilku dni pojawi się ona na moim rachunku,

    Wow, budujące.
    To znaczy, że nie wszystko ta namiastka banku potrafi spieprzyć.