  • 11. Data: 2004-05-14 16:17:46
    Temat: Re: Honorowy mBank
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Przemysław Maciuszko napisał:

    > E. Nie karm trolla.

    :-D masz rację!
    Już nie będę,
    w zupełności powinno mu wystarczyć Twoje jadło ;-PPP

  • 12. Data: 2004-05-14 16:31:16
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    14 May 2004 18:17:46 +0200, w <3...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > :-D masz rację!
    > Już nie będę,
    > w zupełności powinno mu wystarczyć Twoje jadło ;-PPP

    Buzi, buzi, tylko ostrożnie ze szminką ;)

  • 13. Data: 2004-05-17 18:11:40
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jak dla mnie, sprawa jest załatwiona,
    > a postępowanie mBanku jest tu jak najbardziej uczciwie i honorowe.
    > Dodam jeszcze, że w moim przypadku chodzi o kwotę,
    > która prawdopodobnie wystarczyłaby mi do opłacania
    > prowizji za przelewy w mBanku do samej emerytury.

    Aby postawić kropkę nad "i" dodam
    że w dniu dzisiejszym znalazła się na moim rachunku
    (z datą operacji 11.V) pozycja nazwana 'sytuacja wyjątkowa - uznanie'
    a saldo na eKoncie wzrosło o kwotę równą stracie,
    jaką poniosłem w wyniku opóźnienia wyceny j.u.
    Całość zamknęła się w tydzień od zdarzenia i 5 dni
    od złożenia telefonicznej reklamacji.

    St.