  • 1. Data: 2004-05-13 11:39:55
    Temat: Wplatomaty w MultiBanku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MultiBank - testowy wpłatomat w Centrum Usług Finansowych

    MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - uruchomił pierwszy testowy
    bankomat z możliwością dokonywania wpłat. Wpłatomat posiada funkcję
    rozpoznawania nominałów banknotów, które przyjmowane są bezpośrednio, bez
    używania kopert. Urządzenie zlicza i wyświetla liczbę banknotów o
    poszczególnych nominałach oraz łączną kwotę wpłacanych pieniędzy i po
    zaakceptowaniu przez Klienta drukuje potwierdzenie wpłaty, Jednorazowo
    maszyna przyjmuje do pięćdziesięciu sztuk banknotów o dowolnych nominałach.
    Klient może dokonać dowolnej liczby wpłat.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5196

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-05-13 13:53:14
    Temat: Re: Wplatomaty w MultiBanku
    Od: qubacz <q...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > MultiBank - testowy wpłatomat w Centrum Usług Finansowych

    Ciekawe czy wplaty sa ksiegowane onlinowo.

    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 3. Data: 2004-05-13 14:30:14
    Od: "Obywatel107" <obywatel107@/gazeta/.pl>

    Użytkownik "qubacz" <q...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe czy wplaty sa ksiegowane onlinowo.
    >
    > --
    ciekawe tez czy ma funkcje rozpoznania falszywki od oryginalu. Ale nie
    polecam sprawdzac........bo to przestepstwo.

  • 4. Data: 2004-05-13 14:44:17
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 5/13/04 4:30 PM, Pan(i) Obywatel107 napisał(a) :

    > ciekawe tez czy ma funkcje rozpoznania falszywki od oryginalu. Ale nie
    > polecam sprawdzac........bo to przestepstwo.

    Właśnie. W jaki sposób rozpoznawane są fałszywki w takich sytuacjach.
    Przy wpłatomacie jest to mniejszy problem, bo wiadomo na czyje konto
    kasa była wpłacana więc fałszywki nie księgujemy, a delikwenta
    bierzemy "do galopu", ale np. na stacjach NESTE? ok - kamery,
    ale rejestracja może być zafajdana, a nikt mi nie broni tankować
    w kominiarce. Lejemy pełny bak za 2 stówy i sprzedajemy za rogiem
    po 2.5/l już za prawdziwą kasę.
    Podejrzewam że zabezpieczenia muszą być napradę solidne, ale nie
    mogę wpaść w jaki sposób jest to realizowane... w sumie chodzi
    o duże pieniądze...

    --
    oo0O0oo00o Jakub
    jakub [at] Kowalczuk [dot] net

  • 5. Data: 2004-05-13 22:57:30
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 May 2004 13:39:55 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > MultiBank - testowy wpłatomat w Centrum Usług Finansowych
    >
    > maszyna przyjmuje do pięćdziesięciu sztuk banknotów o dowolnych nominałach.

    Jesli to wyglada jak na neste to ciekawie bedzie wygladal klient stojacy
    przed bankomatem z plikiem 50 x 100 zl i wkladajacy po 1 banknociku.
    Ciekawe ile wlozy zanim mu ktos nie przylozy. Chyba, ze bankomat bedzie w
    banku, pod ochrona i w godzinach pracy oddzialu.

    Jednak koperta ma zaleta: przygotowujesz ja w domu, klepiesz cos na
    bankomacie a potem tylko wkladasz koperte i juz jest bezpieczna.
    --
    vpw (2004-05-14 00:55:14)

  • 6. Data: 2004-05-14 07:45:19
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Kuba napisał:

> [...]
    > Przy wpłatomacie jest to mniejszy problem, bo wiadomo na czyje konto
    > kasa była wpłacana więc fałszywki nie księgujemy, a delikwenta

    No właśnie tak się zastanawiam.

    1. delikwent usiłuje wcisnąć fałszywkę w kasie banku - obsługa od razu
    wzywa policję, right?

    2. delikwent usiłuje wcisnąć fałszywkę do wpłatomatu - jeśli maszyna się
    nie zorientuje, a ktoś później to zauważy - wiadomo czyja to jest kasa,
    policja, right ?

    3. delikwent usiłuje wcisnąć fałszywkę do wpłatomatu - maszyna odrzuca
    próbę, bo się zorientowała - co robi? grzecznie oddaje pieniążek
    właścicielowi i informuje, że nierozpoznany, czy może też zabiera
    banknot, drukuje potwierdzenie i daje 'do sprawdzenia' ?

    > ale np. na stacjach NESTE? ok - kamery,
    > ale rejestracja może być zafajdana, a nikt mi nie broni tankować
    > w kominiarce. Lejemy pełny bak za 2 stówy i sprzedajemy za rogiem
    > po 2.5/l już za prawdziwą kasę.

    Jeśli maszyny na Neste byłyby możliwe do oszukania, to nawet odkręcanoby
    blachy - i nikt by nikogo nie złapał.

    PS czy jakieś polskie wpłatomaty przyjmują bilon ?

  • 7. Data: 2004-05-14 08:36:59
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>

> [...]
    > Ciekawe ile wlozy zanim mu ktos nie przylozy. Chyba, ze bankomat bedzie w
    > banku, pod ochrona i w godzinach pracy oddzialu.

    1. W Multi są zamykane strefy 24h - wpłatomaty mają stać w tych strefach.
    2. Wpłatomaty przyjmują plik do 50 banknotów NA RAZ.
    3. Wpłaty są BEZ PROWIZJI - także dla kont firmowych.
    4. Data waluty to zawsze data wpłaty.

    pzdr
    KK

  • 8. Data: 2004-05-14 11:31:16
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > 4. Data waluty to zawsze data wpłaty.

    oraz:
    Środki wpłacone do godziny 13.00 będą dostępne na rachunku w MultiBanku w tym
    samym dniu.
    Środki wpłacone po godzinie 13.00 będą dostępne na rachunku w MultiBanku w
    następnym dniu roboczym do godziny 13.00.

    ;-))

  • 9. Data: 2004-05-14 11:39:55
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>

    "~WD" <j...@c...barg.sv> wrote in message news:c82am2$8lm$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Środki wpłacone po godzinie 13.00 będą dostępne na rachunku w MultiBanku w
    > następnym dniu roboczym do godziny 13.00.

    No i? :) Data waluty będzie datą wpłaty - zapewniam.

    pzdr
    KK

  • 10. Data: 2004-05-14 17:02:03
    Od: "-=: Flash :=-" <f...@N...poczta.fm>

    > MultiBank - testowy wpłatomat w Centrum Usług Finansowych
    >
    > MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - uruchomił pierwszy testowy
    > bankomat z możliwością dokonywania wpłat.

    Skoro MuliBank i mBank to BRE-Bank to może też tą uslugę udostępnią dla
    klientów mBanku? W końcu wyplaty z bankomatów Mulibanku (Euronet) też są bez
    prowizji, to moglyby też być i wplaty...

    --
    Flash

    www.wawer.sms.prv.pl
    Najlepsza bramka SMS!