  • 1. Data: 2004-05-13 13:23:59
    Temat: bank BPH jest chyba najlepszy, co wy na to?
    Od: c...@p...onet.pl

    nie mam z nim żadnych problemów. bankowość internetowa dzisła bardzo dobrze,
    obsługa klienta jest bardzo sprawna.

  • 2. Data: 2004-05-13 13:37:09
    Temat: Re: bank BPH jest chyba najlepszy, co wy na to?
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > nie mam z nim żadnych problemów. bankowość internetowa dzisła bardzo dobrze,
    > obsługa klienta jest bardzo sprawna.

    Szczerze mówiąc nie bardzo wiem co odpowiedzieć, ale Ty chyba nie czytasz grupy.

    Jacek

  • 3. Data: 2004-05-13 13:37:41
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > nie mam z nim żadnych problemów. bankowość internetowa dzisła bardzo
    dobrze,
    > obsługa klienta jest bardzo sprawna.

    tez mam takie odczucia:
    dysponentki miłe
    niskie opłaty
    bankomaty zawsze on-line i nigdy nie maja brakow gotowki
    atrakcujne oprocentowanie lokat

  • 4. Data: 2004-05-13 13:41:33
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    > nie mam z nim żadnych problemów. bankowość internetowa dzisła bardzo
    dobrze,
    > obsługa klienta jest bardzo sprawna.

    Mega ROTFL :)
    Zapraszam do przestudiowania TOiP tego fantastycznego banku.

    MM

  • 5. Data: 2004-05-13 14:02:42
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > niskie opłaty
    > atrakcujne oprocentowanie lokat

    ROTFL ! A znasz w ogóle jakiś inny bank poza tym ;-) ?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2004-05-13 14:10:00
    Od: "Misiek" <g...@...pl>

    > nie mam z nim żadnych problemów. bankowość internetowa dzisła bardzo dobrze,
    > obsługa klienta jest bardzo sprawna.

    A to fakt - działa świetnie. Niedawno, zmienili platformę na której działa
    Sez@m i przy okazało się, że wszystkie moje przelewy zdefiniowane zdublowały
    się, a jako telefon do wysyłania SMSów pojawił się poprzedni numer, który od
    prawie 2 lat był nieaktywny (a aktualny wcięło).
    Na szczęście 2 dni temu pożegnałem się definitywnie z tym bankiem - przy okazji
    zamykania rachunku pani stwierdziła, że karta bankomatowa, którą ponad rok temu
    oddałem do banku i którą to pracowniczka przecięła na pół na moich oczach jest
    nadal w systemie jako "nieważna ale nadal aktywna".
    Eeech...

    Pozdrawiam
    Michał

  • 7. Data: 2004-05-13 14:42:43
    Od: "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > dysponentki miłe
    > niskie opłaty
    > bankomaty zawsze on-line i nigdy nie maja brakow gotowki

    czyżby pracownicy BPHPKB dostali polecenie zaglądania na listę?

    :-))

    Pozdrowienia
    PrzemB

  • 8. Data: 2004-05-13 15:17:48
    Od: "Danio" <n...@j...com>

    <c...@p...onet.pl> wrote in message
    > nie mam z nim żadnych problemów. bankowość internetowa dzisła bardzo
    dobrze,
    > obsługa klienta jest bardzo sprawna.

    A my na to:

    PLONK warning!

    IP: 193.108.177.77
    Hostname: out1.bphpbk.pl

    --
    Tomek

    danioATyarisDOTorg

  • 9. Data: 2004-05-13 16:02:38
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Danio napisał:

    > dobrze,
    >
    > A my na to:
    > IP: 193.108.177.77
    > Hostname: out1.bphpbk.pl

    ROTFL^2

    Sluchaj cieciu z BePeHahahaha, zajzyj do archiwum grupy z ostatnich
    dwoch miesiecy. Tam sie dowiesz dlaczego Twoj bank jest do dupy. I jak
    wiele trzeba w nim (szczegolnie w Sezamie) zmienic, by zaczal robic
    wrazenie normalnego banku (bo zeby zaczal dzialac jak normalny bank, to
    trzeba zrobic jeszcze wiecej).

    I pozdrow swojego dyrtktora (detal?), gdy bedziesz mu skladal raport ze
    swoich dzialan na pbb. I powiedz mu, zeby ruszyl dupe i sam tu zajrzal.
    Bo warto.

    Bartol

  • 10. Data: 2004-05-13 16:12:31
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Danio <n...@j...com> wrote:
    > <c...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > A my na to:
    >
    > PLONK warning!

    To nic nie da :(
    Niektórzy nigdy się nie nauczą.

    > IP: 193.108.177.77
    > Hostname: out1.bphpbk.pl

    Na miejscu jego szefa dałbym żółtą kartkę za publiczne ośmieszanie firmy.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!