eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 21

  • 1. Data: 2012-10-27 18:20:22
    Temat: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    Witam,
    Ponad dwa miesiące temu wysłałem listem poleconym wypowiedzenie umowy do
    GO, mniej więcej o takiej treści:

    "Wypowiedzenie umowy
    Ja niżej podpisany ... wypowiadam umowę ramową o udostępnianiu bankowości
    telefonicznej i internetowej - witryna getinonline.pl i wykonywaniu
    czynności bankowych, umowa nr ... zawarta w dniu ... z GETIN NOBLE Bankiem
    SA w Warszawie, z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia."

    Po kilku dniach od wysłania tego pisma zadzwonił do mnie konsultat i
    potwierdził moją dyspozycję.

    Miesiąc wypowiedzenia już minął, a ja w dalszym ciągu mogę się zalogować
    do GO. Co prawda większość przycisków w GO jest wyszarzona, nie mogę np.
    przejrzeć historii rachunku, zlecić przelewu itp., natomiast klinięcie w
    niewyszarzony przycisk powoduje pojawienie się komunikatu "Zaakceptuj
    umowy nadrzędne i ponów próbę.".

    Domniemam więc, że wypowiedzenie powiodło się. Zastanawia mnie tylko ta
    możliwość logowania do konta GO.

    Czy ktoś z Was z powodzeniem wypowiedział umowę z GO, a mimo to w dalszym
    ciągu może zalogować się do ichniejszego systemu? Bo nie wiem, czy się
    martwić, czy też tak powinno być :)
    [sas]


  • 2. Data: 2012-10-27 18:45:16
    Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "[sas]" <n...@e...com> writes:

    [..]
    >
    > Czy ktoś z Was z powodzeniem wypowiedział umowę z GO, a mimo to w
    Tak.
    > dalszym ciągu może zalogować się do ichniejszego systemu? Bo nie wiem,
    > czy się martwić, czy też tak powinno być :)

    Hm. Pytasz "co mówi umowa" czy bardziej w kontekście filozoficznym?

    Co mówi umowa - nie wiem. Wydaje mi się, że skoro masz jakieś
    potiwerdzenie wypowiedzenia to już jest nie Twoje zmartwienie (np. w
    razie naliczenia opłat)

    Jeśli chodzi o pytanie ogólne - dla mnie jest dość cenna możliwość
    "podejrzenia" operacji na koncie w jakiś czas po jego zamknięciu.
    KJ


    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/
    The reward for working hard is more hard work.


  • 3. Data: 2012-10-27 18:55:02
    Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 27.10.2012 o 18:45 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> pisze:
    >
    > Jeśli chodzi o pytanie ogólne - dla mnie jest dość cenna możliwość
    > "podejrzenia" operacji na koncie w jakiś czas po jego zamknięciu.

    Sęk w tym, że nie mogę podejrzeć operacji, przycisk "Historia" jest
    wyszarzony.
    Mogę tylko zalogować się do systemu GO i nic więcej.
    [sas]


  • 4. Data: 2012-10-27 19:01:08
    Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "[sas]" <n...@e...com> writes:

    > W dniu 27.10.2012 o 18:45 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> pisze:
    >>
    >> Jeśli chodzi o pytanie ogólne - dla mnie jest dość cenna możliwość
    >> "podejrzenia" operacji na koncie w jakiś czas po jego zamknięciu.
    >
    > Sęk w tym, że nie mogę podejrzeć operacji, przycisk "Historia" jest
    > wyszarzony.
    > Mogę tylko zalogować się do systemu GO i nic więcej.

    Ale jaka "historia"? U mnie jest "konto nieaktywne" (zamiast numeru
    konta) i przycisk "Załóż
    konto"; historii niet, albo się nie dokopałem.
    Za to mogę pobrać wszystkie wyciągi - nawet te zerowe po zamknięciu :)
    KJ



    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/
    Fortune's Real-Life Courtroom Quote #52:



  • 5. Data: 2012-10-27 19:31:30
    Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 27.10.2012 o 19:01 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> pisze:
    >
    > Ale jaka "historia"? U mnie jest "konto nieaktywne" (zamiast numeru
    > konta) i przycisk "Załóż
    > konto"; historii niet, albo się nie dokopałem.
    > Za to mogę pobrać wszystkie wyciągi - nawet te zerowe po zamknięciu :)
    > KJ

    U mnie po zalogowaniu do https://secure.getinonline.pl/
    zakładka "Twój portfel", przy "TWÓJ RACHUNEK OSOBISTY" jest przycisk
    "Historia", który u mnie jest teraz wyszarzony / niedostępny.
    Podobnie na zakładce "Konta", przy każdym z rachunków jest przycisk
    "Historia", wszystkie niedostępne.

    Nie mam natomiast inf. "konto nieaktywne" jak u Ciebie, numery rachunków
    widzę (wszystkie 26 cyfr).
    [sas]


  • 6. Data: 2012-10-27 19:50:11
    Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2012-10-27 18:20, [sas] pisze:

    > Czy ktoś z Was z powodzeniem wypowiedział umowę z GO, a mimo to w
    > dalszym ciągu może zalogować się do ichniejszego systemu? Bo nie wiem,
    > czy się martwić, czy też tak powinno być :)

    W wielu bankach zamknięcie rachunków nie powoduje zablokowania
    możliwości logowania do interfejsu transakcyjnego.
    Zdecydowanie nie powinno tak być choćby ze względu na
    udostępnianie tam danych osobowych, a czasami nawet możliwości
    wnioskowania o usługi. Skoro banki to olewają to najprościej
    chyba zablokować kanał błędnymi logowaniami.


  • 7. Data: 2012-10-27 20:35:27
    Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: móżyn <b...@a...email>

    [sas] napisał:

    >
    > Czy ktoś z Was z powodzeniem wypowiedział umowę z GO, a mimo to w
    > dalszym ciągu może zalogować się do ichniejszego systemu? Bo nie wiem,
    > czy się martwić, czy też tak powinno być :)
    > [sas]

    W GO nie, ale zamykałem w Getinie naziemnym i było podobnie. Przez
    jakiś czas po zamknięciu mogłem się zalogować na konto, oczywiście bez
    możliwości zrobienia czegokolwiek. Potem login stał sie nieaktywny
    zupełnie. Trwało to kilka miesięcy, nie wiem dokładnie ile, bo
    przestałem sprawdzać po kilku tygodniach i sprawdziłem dopiero po
    dluższym czasie.


  • 8. Data: 2012-10-28 11:09:39
    Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: W <w...@w...pl>

    [sas] wystukał, co następuje:

    > Czy ktoś z Was z powodzeniem wypowiedział umowę z GO, a mimo to w
    > dalszym ciągu może zalogować się do ichniejszego systemu? Bo nie wiem,
    > czy się martwić, czy też tak powinno być :)
    > [sas]

    Mnie chyba po 2-3 miesiącach dopiero zablokowali dostęp do konta (konto
    nieistnieje czy jakoś podobnie)...


  • 9. Data: 2012-10-28 12:27:24
    Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: Hakuna Matata <b...@o...pl>

    W dniu niedziela, 28 października 2012 11:09:40 UTC+1 użytkownik W napisał:
    > [sas] wystukał, co następuje:
    >
    >
    >
    > > Czy ktoś z Was z powodzeniem wypowiedział umowę z GO, a mimo to w
    >
    > > dalszym ciągu może zalogować się do ichniejszego systemu? Bo nie wiem,
    >
    > > czy się martwić, czy też tak powinno być :)
    >
    > > [sas]
    >
    >
    >
    > Mnie chyba po 2-3 miesiącach dopiero zablokowali dostęp do konta (konto
    >
    > nieistnieje czy jakoś podobnie)...

    Mam podobnie. Umowy rachunków bankowych w Alior Bank i Bank Pocztowy wypowiedziane
    przed miesiącem, możliwość logowania pozostała.


  • 10. Data: 2012-10-28 12:56:29
    Temat: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Od: wiatrak <w...@y...pl>


    > W GO nie, ale zamykałem w Getinie naziemnym i było podobnie. Przez jakiś
    > czas po zamknięciu mogłem się zalogować na konto, oczywiście bez
    > możliwości zrobienia czegokolwiek. Potem login stał sie nieaktywny
    > zupełnie. Trwało to kilka miesięcy, nie wiem dokładnie ile, bo
    > przestałem sprawdzać po kilku tygodniach i sprawdziłem dopiero po
    > dluższym czasie.

    Konto w Getinie naziemnym zlikwidowałem w marcu 2010. Czyli dwa i pół
    roku temu. Postanowiłem dzisiaj sprawdzić jak to jest u mnie.
    Zalogowałem się bez problemu i nawet przyszedł sms powiadamiający o
    "udanym logowaniu do bankowości internetowej". Nie ma tam nic, żadnych
    produktów, ale figurują tam dalej moje dane osobowe.
    Chyba musze się do nich pofatygować i skończyć definitywnie z tym
    "bankiem".



strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1