  • 1. Data: 2012-10-27 16:48:47
    Temat: Podwyzki w ING od 29 grudnia
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Info z systemu transakcyjnego ING Banku:
    Od 29 grudnia podwyzszaja kwote zwalniajaca z oplaty za karte ze 100
    na 200 zl.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2012-10-27 16:56:14
    Temat: Re: Podwyzki w ING od 29 grudnia
    Od: g...@g...com

    Ja się na to natknąłem na stronie ING i się wkurzyłem. Dopiero co kilka dni temu
    założyłem gruponowe konto. Jak tylko w listopadzie przyjdzie zwrot to zastrzegam
    kartę i prawdopodobnie zamykam konto. Widać że ING już próbuje odbić sobie akcję na
    grouponie.

    Mamy za to kolejny (oprócz obowiązkowej 3 sesji księgowanej w tym samym dniu) plus
    nowych regulacji. O zmianach TOiP dowiadujemy się 2 miesiące przed wprowadzeniem, a
    nie jak dotychczas 1 dzień lub w dniu zmiany jak to miał w zwyczaju mBank.

  • 3. Data: 2012-10-27 18:44:59
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    No to po 15 latach konta w ING trzeba sie pozegnac
    Dobrze ze konkurencja ma lepsze warunki tylko szkoda mi lini debetowej
    Gdzie najtaniej uruchomic debet na powiedzmy 2000 zadko korzystam ale lubie
    miec taka rezerwe na wojne

  • 4. Data: 2012-10-28 11:09:40
    Od: W <w...@w...pl>

    wystukał, co następuje:

> [...]
    > dniu) plus nowych regulacji. O zmianach TOiP dowiadujemy się 2 miesiące
    > przed wprowadzeniem, a nie jak dotychczas 1 dzień lub w dniu zmiany jak

    AFAIR akurat ING zawsze informował bodajże z miesięcznym wyprzedzeniem ;-)

    A zmiana też mnie mocno zirytowała (żaliłem się wątek obok)...

  • 5. Data: 2012-10-28 18:28:54
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 27 Oct 2012 07:48:47 -0700 (PDT), Rafal M wrote:
    > Info z systemu transakcyjnego ING Banku:
    > Od 29 grudnia podwyzszaja kwote zwalniajaca z oplaty za karte ze 100
    > na 200 zl.

    Stowke to tam jeszcze wykrecalem dla wakacyjnej awaryjnej karty, ale 2x
    wiecej mi się nie chce, trza bedzie się przejsc zamknac ten rachunek
    trzymany z sentymentu...
    W sumie moze bedzie motywacja zeby tak troche intensywniej Synca
    pouzywac ;-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 6. Data: 2012-10-29 07:06:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 28 Oct 2012 17:28:54 +0000, Michal Tyrala napisał(a):

> [...]
    > trzymany z sentymentu...
    > W sumie moze bedzie motywacja zeby tak troche intensywniej Synca

    Hmmm w sumie możecie traktować tę opłatę za kartę (nie wiem jaka teraz
    jest aktualnie) jako moneyback, więc sobie przeliczcie ile to będzie od
    tych 200 zł ;) Z tego co widać w inny wątku można, jak to się fachowo
    mówi: "opłacić rachunki u Płaza" i limit wyrobiony. Tylko, że trzymać
    konto dla samego trzymania, to już chyba lepiej po prostu pozbyć się
    karty.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2012-10-29 23:44:22
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 29 Oct 2012 06:06:49 +0000 (UTC), xbartx wrote:
> [...]
    > tych 200 zł ;) Z tego co widać w inny wątku można, jak to się fachowo
    > mówi: "opłacić rachunki u Płaza" i limit wyrobiony.

    Rachunki to ja place elektronicznie, i to tylko te, ktorych nie reguluje
    PZ/zleceniami stalymi.

    > Tylko, że trzymać konto dla samego trzymania, to już chyba lepiej po
    > prostu pozbyć się karty.

    Bingo! A ze ROR w INGu to juz w ogole nic specjalnego nie oferuje, poza
    upierdliwym logowaniem, to pojdzie pod noz.