  • 1. Data: 2012-10-27 12:09:04
    Temat: Gdzie teraz najlepsze a'vista bo Polbank się kończy z pocz. listopada?
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    jak w temacie...
    W Polbanku będzie już tylko WIBOR +1 dla salda 75> kpln.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 2. Data: 2012-10-27 17:49:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 27 Oct 2012 12:09:04 +0200, wromek napisał(a):

    > jak w temacie...
    > W Polbanku bedzie ju? tylko WIBOR +1 dla salda 75> kpln.

    Chyba BGŻO - 5,8%.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-10-27 19:05:35
    Temat: Re: Gdzie teraz najlepsze a'vista bo Polbank sie konczy z pocz. listopada?
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > Chyba BGŻO - 5,8%.

    no ale to w polbanku bedzie chyba nawet 5,9 jesli WIBOR+1.
    Czyli trzeba zostac? Nie ma nic innego, lepszego?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 4. Data: 2012-10-27 23:00:21
    Od: quiris <l...@b...biz>

    BGŻOptima od jutra do 4 lutego 6.3% do 40 tys. http://goo.gl/JWwm6

    --
    Pozdrawiam,
    Robert Błaut

  • 5. Data: 2012-11-03 22:40:43
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com> napisał w wiadomości
    > jak w temacie...
    > W Polbanku będzie już tylko WIBOR +1 dla salda 75> kpln.
    >
    > --
    > pozdrawiam, wromek

    Też szukam odpowiedzi, na razie zostałem w Polbanku, pod koniec Listopada z
    kalkulatorem w ręku dokonam wyboru....

  • 6. Data: 2012-11-05 08:02:42
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > Też szukam odpowiedzi, na razie zostałem w Polbanku, pod koniec Listopada
    > z kalkulatorem w ręku dokonam wyboru....

    ale zmniejszone oprocentowanie jest już od 1. listopada-ja wrzucilem juz
    czesc na OPTIME.
    jak nie masz jeszcze OPTIMY to zglos sie do mnie na priv po premie za
    otwarcie.

    --
    pozdrawiam, wromek