  • 1. Data: 2012-10-28 00:51:51
    Temat: Cashback - które banki
    Od: "artustas" <a...@g...com>

    Które banki poza Alior/Sync oferują cashbacka?, znajomemu Sync wypowiedział
    umowę bo robił hurtowe zakupy:) - niby w Syncu limit do 25 tys, znajomy
    robił transakcje na ~ 17 -18 tys.

    Z góry dzieki na namiary.

  • 2. Data: 2012-10-28 08:21:25
    Temat: Re: Cashback - które banki
    Od: quiris <l...@b...biz>

    W dniu niedziela, 28 października 2012 00:52:00 UTC+2 użytkownik artustas napisał:

    > Kt�re banki poza Alior/Sync oferuj� cashbacka?, znajomemu Sync wypowiedzia�
    > umowďż˝ bo robiďż˝ hurtowe zakupy:) - niby w Syncu limit do 25 tys, znajomy
    > robiďż˝ transakcje na ~ 17 -18 tys.

    Myślę, że skoro znajomy taki obrotny, to bez problemu pogoogla tu i ówdzie, bądź
    przejrzy archiwum grupy i będzie miał pełen ogląd sytuacji. Szukanie nie boli ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Robert Błaut

  • 3. Data: 2012-10-28 12:44:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 października 2012 00:52:00 UTC+2 użytkownik artustas napisał:
    > Kt�re banki poza Alior/Sync oferuj� cashbacka?, znajomemu Sync wypowiedzia�
    >
    > umowďż˝

    Jaki napisali powód wypowiedzenia/

  • 4. Data: 2012-10-28 19:10:35
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 28 Oct 2012 04:44:28 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Jaki napisali powód wypowiedzenia/

    Z tego co "wypowiedziani" klienci piszą na Facebooku, to żaden. Znaczy,
    wypowiadają, bo pozwala im na to któryś tam punkt regulaminu, a jeśli
    upierdliwemu klientowi chce się drążyć, to niby odpowiedzą w ciągu 60 dni
    roboczych ;)

    Komuś tam między wierszami odpowiedzieli, że uznali, iż jego transakcje
    wskazują na używanie konta do DG. Ogólnie - jaja jak berety, bank leci z
    klientami w kulki na całego, a niektórzy tu się dziwią, gdy piszę, że
    trzeba brać od nich, ile dają.

    AK

  • 5. Data: 2012-10-28 20:23:54
    Od: "artustas" <a...@g...com>

    >Użytkownik "quiris" <l...@b...biz> napisał w wiadomości
    oups.com...

    >Myślę, że skoro znajomy taki obrotny, to bez problemu pogoogla tu i ówdzie,
    >bądź >przejrzy archiwum grupy i będzie miał pełen ogląd sytuacji. Szukanie
    >nie boli ;-)

    Pytanie także:).

  • 6. Data: 2012-10-28 20:24:32
    Od: "artustas" <a...@g...com>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > wskazują na używanie konta do DG. Ogólnie - jaja jak berety, bank leci z
    > klientami w kulki na całego, a niektórzy tu się dziwią, gdy piszę, że

    Dokładnie, jest tak jak opisałeś.

  • 7. Data: 2012-10-28 21:18:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 28 Oct 2012 19:10:35 +0100, Andrzej Kubiak napisał(a):

> [...]
    > wskazują na używanie konta do DG. Ogólnie - jaja jak berety, bank leci z
    > klientami w kulki na całego, a niektórzy tu się dziwią, gdy piszę, że

    Się w sumie nie ma co dziwić. Dając w aktualnych czasach 5% za "płatności
    internetowe" było pewne, że rozpęta się wojna na wszystkich frontach ;)

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2012-10-29 08:53:54
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Się w sumie nie ma co dziwić. Dając w aktualnych czasach 5% za "płatności
    > internetowe" było pewne, że rozpęta się wojna na wszystkich frontach ;)

    Nawet gdyby dawali zwrot 5% z zakupow w kwiaciarni,
    to ten narod i to potrafilby wykorzystac :).

    PS
    W bylej robocie mielismy zwrot kasy za bilety do kina/teatru
    (chyba do 150-200zl na rok) i mialem tam kumpele,
    ktora do kina/teatru nie chodzila, ale zawsze raz na rok plik biletow
    przynosila :).

  • 9. Data: 2012-10-29 17:33:57
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Q" <n...@s...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > (chyba do 150-200zl na rok) i mialem tam kumpele,
    > ktora do kina/teatru nie chodzila, ale zawsze raz na rok plik biletow

    Znam i takich co jechali w piątke na delegacje autem
    a potem na dworcu zebrali o bilety
    od wysiadajacych z expresu pkp ;)

    Pozdro

  • 10. Data: 2012-10-29 19:22:58
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 17:33:57 +0100, Waldek napisał(a):

    > Znam i takich co jechali w piątke na delegacje autem
    > a potem na dworcu zebrali o bilety
    > od wysiadajacych z expresu pkp ;)

    Kilkanaście lat temu oficerowie z poznańskiej jednostki wojskowej (acz
    pewnie działało to i w innych jednostkach) szukali żołnierzy z Przemyśla,
    bo przysługiwał im zwrot kosztów jednego przejazdu kolejowego rocznie :)

    AK