eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu › [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 27 Oct 2012 18:20:22 +0200
    Subject: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    From: "[sas]" <n...@e...com>

    Witam,
    Ponad dwa miesiące temu wysłałem listem poleconym wypowiedzenie umowy do
    GO, mniej więcej o takiej treści:

    "Wypowiedzenie umowy
    Ja niżej podpisany ... wypowiadam umowę ramową o udostępnianiu bankowości
    telefonicznej i internetowej - witryna getinonline.pl i wykonywaniu
    czynności bankowych, umowa nr ... zawarta w dniu ... z GETIN NOBLE Bankiem
    SA w Warszawie, z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia."

    Po kilku dniach od wysłania tego pisma zadzwonił do mnie konsultat i
    potwierdził moją dyspozycję.

    Miesiąc wypowiedzenia już minął, a ja w dalszym ciągu mogę się zalogować
    do GO. Co prawda większość przycisków w GO jest wyszarzona, nie mogę np.
    przejrzeć historii rachunku, zlecić przelewu itp., natomiast klinięcie w
    niewyszarzony przycisk powoduje pojawienie się komunikatu "Zaakceptuj
    umowy nadrzędne i ponów próbę.".

    Domniemam więc, że wypowiedzenie powiodło się. Zastanawia mnie tylko ta
    możliwość logowania do konta GO.

    Czy ktoś z Was z powodzeniem wypowiedział umowę z GO, a mimo to w dalszym
    ciągu może zalogować się do ichniejszego systemu? Bo nie wiem, czy się
    martwić, czy też tak powinno być :)
    [sas]