  • Data: 2020-02-25 20:18:24
    Temat: Re: Gdzie trzymać waluty obce
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 lutego 2020 19:27:32 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
> [...]
    potrafiący jedynie odbierać SMS.

    > Nieprawda. Musi być zainstalowana apka tego banku, w której musisz
    > wpisać hasło do konta by się zalogować przez nią, dopiero wtedy w apce
    > możesz potwierdzić chęć logowania na kompie. I dopiero wtedy możesz
    > działać na kompie. Oczywiście, apki nie zainstalujesz na jakimś starym
    > andku, smartfon musi być z andkiem 8.

    Ale zmyślasz.
    Kto ma dłużej N26?
    W ramach rekompensaty wydaj wreszcie te 15 euro (w JEDNEJ płatności kartą) ;>

    Bierzesz stronę logowania w przegladarce, wpisujesz login i hasło, pojawia się info o
    potrzebie potwierdzenia w apce, klikasz "I didn't get a notfication" i pojawia się
    okienko z guzikiem "send SMS instead", wpisujesz kod z SMS i jesteś zalogowany.

    Potwierdzenie w apce konieczne jest yylko do przelewów wychodzących.

    A apka działa mi bez problemu na andku 6.0.1.