  • Data: 2020-02-23 22:19:55
    Temat: Re: Gdzie trzymać waluty obce
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 23 lutego 2020 18:01:46 UTC+1 użytkownik User napisał:
> [...]
    przy zakładaniu w czasie videorozmowy, żeby odpowiednio oświetlić dowód, żeby było
    widać hologram i inne zabezpieczenia.
    latarka (fotki dowodu - w tym pod kątem, żeby było widać zabezpieczenia) oraz przedni
    - do selfie.
    > Mam następujące pytanie: jaki możliwie tani smartfon z Androidem,
    > wyposażony w
    > - latarkę
    > - tylny aparat
    > - przedni aparat
    > warto specjalnie kupić żeby przy zakładaniu konta w Banku N26 można było
    > zrobić zdjęcie dowodu, w tym pod kątem,
    > żeby było widać zabezpieczenia. Tylko nie pisz, że każdy.
    > Po co do tej operacji jest potrzebna kamera przednia do selfie?

    Androidowej taniochy już od dawna nie śledzę (pamięta ktoś jeszcze produkty
    Prestigio?) - ale po spojrzeniu w net stwierdzam, że wystarczy taki za 150zł - jak
    pisałem, LG K3 żony z 1GB RAM i 8GB flash dał radę (mimo że nie ma latarki,
    świeciliśmy po prostu zwykłą latarką).
    Więc LG K30 będzie aż nadto - promocja jest nadal, kolejna edycja.
    Przednia kamera jest potrzebna właśnie do selfie, trzeba zrobić łącznje 5 zdjęć -
    obie strony dowodu od przodu i pod kątem - oraz zdjęcie japy, żeby pokazać, że się
    nikomu dowodu nie ukradło.

    Telefony dają za darmo, wymagają jedynie 2000 obrotu kartą sumarycznie przez 3
    miesiące.
    Oczywiście liczą na to, że ludzie wydadzą cały kredyt i potem będą płacić odsetki - i
    podobno mają niezły uzysk.