  • Data: 2020-02-23 22:39:32
    Temat: Re: Gdzie trzymać waluty obce
    Od: User <U...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Telefony dają za darmo, wymagają jedynie 2000 obrotu kartą sumarycznie przez 3
    miesiące.
    > Oczywiście liczą na to, że ludzie wydadzą cały kredyt i potem będą płacić odsetki -
    i podobno mają niezły uzysk.

    Pisałeś poprzednio:
    Żeby nie wchodzić za bardzo w OT, to jeśli nie masz karty kredytowej w
    citi, możesz ją sobie założyć - karta
    simplicity jest całkowicie darmowa bez żadnych warunków - i jeszcze
    dostać za darmo telefon LG K30 dual sim.
    A teraz:
    Telefony dają za darmo, wymagają  jedynie 2000 obrotu kartą sumarycznie
    przez 3 miesiące.

    **
    Ile jeszcze takich sprzeczności jest w informacjach od Ciebie?

    Zamykam dyskusję na temat "darmowego" telefonu z Citi z moim udziałem.