    Subject: Re: Gdzie trzymać waluty obce
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: User <U...@U...com>
    Date: Sun, 23 Feb 2020 18:01:42 +0100

    > Mały kłopot miałem z brakiem latarki - musiałem wziąć "zewnętrzną", wymagana była
    przy zakładaniu w czasie videorozmowy, żeby odpowiednio oświetlić dowód, żeby było
    widać hologram i inne zabezpieczenia.
    > Teraz robi się tylko zdjęcia, więc do założenia potrzebny jest tylny aparat i
    latarka (fotki dowodu - w tym pod kątem, żeby było widać zabezpieczenia) oraz przedni
    - do selfie.
    Mam następujące pytanie: jaki możliwie tani smartfon z Androidem,
    wyposażony w
    - latarkę
    - tylny aparat
    - przedni aparat
    warto specjalnie kupić żeby przy zakładaniu konta w Banku N26 można było
    zrobić zdjęcie dowodu, w tym pod kątem,
    żeby było widać zabezpieczenia. Tylko nie pisz, że każdy.
    Po co do tej operacji jest potrzebna kamera przednia do selfie?