  • Data: 2017-01-20 12:50:47
    Temat: Re: Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-01-2017 o 12:14, Liwiusz pisze:

    > Być może.

    Przyjmij, że nie tylko może, ale na 100%.

    > W końcu "jak cię widzą, tak cię piszą". Sytuację mamy taką, że
    > student nie podołał doładowaniu telefonu,
    Nigdy osobiście nie używałem doładowywanego telefonu, i na prawdę nie
    wiem jak to się inaczej niż przez sieć robi.
    Sytuacja:
    - nie masz dostępu do sieci (wysiadło WiFi),
    - limit transmisji danych w komórce wyczerpałeś kilak dni temu,
    - na koncie telefonu masz nieco ponad 3zł,
    - nigdy nie rozczajałeś obsługi swojego konta w banku sms-ami bo nie
    było Ci to do niczego potrzebne,
    - jest północ, a masz jeszcze mnóstwo rzeczy do zrobienia koniecznie na
    jutro - to piszę, bo może da się kupić jakąś zdrapkę doładowania po
    którą może dało by się pofatygować do jakiegoś nocnego sklepu - nie mam
    pojęcia.

    Jak według Ciebie w takiej sytuacji aktywować pakiet za 30zł?

    > a rodzice szukają pomocy na usenecie,

    Przecież nie proszę o doładowanie telefonu, ani o użalanie się nade mną
    czy synem. Nawet uważam, że dobrze się stało - 30zł za naukę to nie jest
    wygórowana cena.
    Ja tylko chcę zrozumieć co może generować takie "przypadki" bo lubię po
    prostu wiedzieć. Opisałem możliwie dokładnie przebieg zdarzeń, aby jasne
    było, że zbieg okoliczności jest wysoce nieprawdopodobny.
    Jak Ciebie to nie interesuje to pomiń ten wątek.
    P.G.