  • Data: 2017-01-20 13:41:28
    Temat: Re: Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > Dla studenta jak znalazł. Zresztą co jest upierdliwego dla osoby
    > aktywnie korzystającej z telefonu we wpisaniu kodu raz na 4 dni? Jak
    > ktoś chce spokoju i wygody, ma szeroki wybór abonamentów, nieraz
    > dwukrotnie droższych, a dających to samo.

    Przypomnę, że napisałeś:
    "Żeby w dzisiejszych czasach w dobie nolimitu za 20-25zł"

    Tak jakby ów "nolimit-za-20PLN" był czymś powszechnym i oczywistym u każdego
    operatora. No więc: nie jest. A że za 30-40 PLN można mieć to samo to
    wiem. Ale to jest co najmniej połowę drożej od 20.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    <gorgo> what do you get when someone cracks your debian machine ?