  • Data: 2017-01-20 13:40:45
    Temat: Re: Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-20 o 13:28, Piotr Gałka pisze:

    > Że Virgin było w pierwszym poście, a jaki pakiet - nie wiedziałem, że to
    > ma jakiś wpływ. Nie pamiętam nazwy - za 29zł jak napisałem wyżej.

    Mógł się przełączyć na freemium i za te 3zł wykupić 1gb.

    Poza tym o jakim pakiecie za 29zł piszesz? Za 29zł jest cały pakiet
    rozmów/smsów i 5 lub 7gb neta, a we freemium sam pakiet 10gb kosztuje 10zł.

    > Inaczej na to patrzę.
    > Liczę na to, że nawet w totalnym pośpiechu i zabieganiu następnym razem
    > syn dokładnie przeczyta treść sms-a nawet jak on przyjdzie, gdy się

    Serio? Chłop 20 lat i jeszcze liczysz na jego wychowanie? I to, że się
    będzie uczył na cudzych błędach? (bo stracił wasze 30zł, a nie swoje).

    > właśnie spodziewa sms-a. Liczę też na to, że jest to kolejny bodziec

    > poza moimi tłumaczeniami, że sms z kodem z banku należy czytać.
    > A jakby mi się udało zrozumieć, kto ogarnął ten przypadek to może uda mi
    > się wyeliminować tego kogoś z dostępu do moich działań.

    > Tu mnie masz. Nawet nie skojarzyłem, że da się zobaczyć historię
    > operacji na telefonie. Ja się tam loguję raz na miesiąc, wpłacam 30zł i
    > pakiet się sam odnawia i zapominam o temacie.
    > To, że na koncie jest zawsze mało to świadoma decyzja syna - liczył na
    > to, że to go uchroni właśnie od takich przypadków wyłudzeń.

    Wpłacaj mu te 30zł (od czasu do czasu 25zł) ostatniego dnia
    obowiązywania pakietu za 29zł, wówczas zawsze będzie miał aktywne
    połączenia.

    --
    Liwiusz