  • Data: 2017-01-20 14:08:14
    Temat: Re: Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-20 o 13:41, Kamil Jońca pisze:

    > Przypomnę, że napisałeś:
    > "Żeby w dzisiejszych czasach w dobie nolimitu za 20-25zł"
    >
    > Tak jakby ów "nolimit-za-20PLN" był czymś powszechnym i oczywistym u każdego
    > operatora. No więc: nie jest.

    Nie pisałem o powszechnym za 20zł, tylko o powszechnym za 20-25zł. I to
    już jest prawda. Oczywistym jest, że najtańszy będzie tylko jeden, ale
    tutaj jest to akurat oferta drugiego największego operatora w Polsce (a
    kto wie, czy po lutym nie będzie pierwszym).

    > A że za 30-40 PLN można mieć to samo to
    > wiem. Ale to jest co najmniej połowę drożej od 20.

    No ale jak się ktoś pyta jaką jakaś usługa ma wartość, to podajesz mu
    cenę, za jaką można kupić w miarę tanio, a nie podajesz ceny kierowanej
    do niezorientowanej części nabywców.

    --
    Liwiusz