  • 11. Data: 2002-05-09 07:59:27
    Temat: Re: GUS nie lubi mBanku ...
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

    > Chyba nie tylko w gdanskim GUSie ale rowniez w jastrzebskim Urzedzie
    > Skarbowym. Skladajac PITa podalem konto mBanku. Po tygodniu dostalem kartke,
    > ze mam sie zglosic do Urzedu Skarbowego. Okazalo sie, ze ich system nie
    > rozpoznaje numerow kont mBanku. Takze zwrot nadplaconego podatku dostalem
    > przekazem.

    No nie wszedzie. Moja zona w ciechanowskim US dostała zwrot bez żadnego
    problemu na konto w mBanku.

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 12. Data: 2002-05-09 09:11:58
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Dudi" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Po moich interwencjach dowiedziałem się , że: nie jest możliwe przekazanie
    > wynagrodzenia do mBanku , ponieważ GUS nie ma go w swoich bazach danych
    > ponoć aktualizowanych w marcu :))) i system komputerowy odrzucał tak
    > podpisane umowy...

    To mają tam "dupę" urzędnika, który nie zna się na modyfikowaniu IBANowych
    numerów.
    Na tej zasadzie nie wyślesz do mbanku (czy do PKO BP, czy podobnych
    numeracji) forsy z wielu banków, bo się format cyferek nie zgadza i trzeba
    coś z nim zrobić

  • 13. Data: 2002-05-09 09:36:39
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <N...@t...pl>

    Użytkownik "Sloniu" <T...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze mam sie zglosic do Urzedu Skarbowego. Okazalo sie, ze ich system nie
    > rozpoznaje numerow kont mBanku. Takze zwrot nadplaconego podatku dostalem

    US KONIN - zadnych problemow, przelew poszedl (i doszedl, co najwazniejsze)
    do mBanku.

    Pzdr

    Hubert

  • 14. Data: 2002-05-09 17:15:37
    Od: <m...@p...onet.pl>

    We Wrocławiu wszystko jest na razie o.k.. Podałem do GUS-u nazwę BRE BANK SA
    O.LÓDZ i na umowie na rachimstrza tak mi wydrukowali. Podałem też BRE BANK do US
    i na razie czekam na zwrot. A do prywatnej firmy Work Service podałem BRE BANK
    SA, numer konta i w nawiasie (mBank). I tam poszło. Nie ma mBanku, ani Inteligo
    - są tylko wirtualne konta w BRE BANKU i w Bankgesellschaft Berlin Polska SA.

  • 15. Data: 2002-05-09 17:42:58
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze T...@k...net.pl:

> [...]
    > kartke, ze mam sie zglosic do Urzedu Skarbowego. Okazalo sie, ze ich
    > system nie rozpoznaje numerow kont mBanku. Takze zwrot nadplaconego

    Widocznie nie załatwiłeś wszystkiego jak trzeba. US na 100% przelewają do
    mBanku, jak nie chcięli cię obsłużyć, mogłeś iść do naczelnika US :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 16. Data: 2002-05-09 19:49:51
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > Zacofanie GUSu

    GUS jest OK, robi przelewy do Inteligo, do mBanku.
    Ja bym powiedział zacofanie pracowników z działu finanspwego, którzy pewnie
    1 raz w życiu widzą numer IBAN/NRB.
    Swego czasu były "jaja" na poczcie ale potem mimo, że komputer "twierdził",
    że nie ma takiego banku to Panie przyjmowały przelewy i dochodziły bez
    problemu

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2002-05-09 20:00:51
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > ze mam sie zglosic do Urzedu Skarbowego. Okazalo sie, ze ich system nie
    > rozpoznaje numerow kont mBanku. Takze zwrot nadplaconego podatku dostalem

    Warszawa tak samo, II U.S.K (mazowiecka) - nie am takiego banku jak mBank =
    przekaz pocztowy

  • 18. Data: 2002-05-09 20:23:30
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 9 May 2002 19:15:37 +0200, <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >- są tylko wirtualne konta w BRE BANKU i w Bankgesellschaft Berlin Polska SA.

    A ja mam pytanie offtopikowe do rachmistrzów. Oto scenka, którą na
    pewno będziecie mieli okazje spotkać:

    - PUK PUK
    - kto tam?
    - rachmistrz spisowy z identyfikatorem i firmowa torba :-)
    - a co pan chcial?
    - chcialem pana spisac.
    - ale ja tu nie mieszkam, tylko wynajmuje mieszkanie. a jestem
    zameldowany daleko, daleko stad. a wlasciciel tu nie mieszka.
    - ??????

    I to jest wlasnie moje pytanie - co odpowiada rachmistrz?

    PGR

  • 19. Data: 2002-05-09 21:34:49
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > - ale ja tu nie mieszkam, tylko wynajmuje mieszkanie. a jestem
    > zameldowany daleko, daleko stad. a wlasciciel tu nie mieszka.
    > - ??????

    > I to jest wlasnie moje pytanie - co odpowiada rachmistrz?

    musze Pana spisac.
    sam, albo z dzielnicowym ;)

    pozdrawiam

    romekk

  • 20. Data: 2002-05-09 22:12:42
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 9 May 2002 21:34:49 GMT, Roman Kubik <r...@p...com.pl> wrote:

    >musze Pana spisac.
    >sam, albo z dzielnicowym ;)

    ale wie pan, klamalem, nie wynajmuje mieszkania, tylko jestem tu w
    gosciach. wczoraj bylem u siebie w domu, i tam mnie juz spisano.
    przeciez nie moge byc spisany dwa razy?

    :-)

    PGR

    PS. a przeciez wystarczy udac ze "nikto je doma" :)