  • 1. Data: 2002-05-08 20:10:02
    Temat: RE:: Multi kolejne w Wawie i Toruniu
    Od: "Antybiurokrata" <a...@i...pl>

    pierwszym wirtualnym bankiem
    posiadającym sieć placówek.

    czy czasem pierwszym niebyl Lukas Bank?

    > Każda placówka MultiBanku dysponuje strefą całodobową wyposażoną w dostęp
    do
    > multilinii, web kiosku, bankomatu i wrzutni depozytowej.

    co to jest ta wrzutnia depozytowa

    pozdr

  • 2. Data: 2002-05-08 20:19:33
    Temat: Re: RE:: Multi kolejne w Wawie i Toruniu
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Antybiurokrata" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > co to jest ta wrzutnia depozytowa

    cos jak bankomat z funkcja depozytu ;-) mozesz "wplacic" kase na rachunek.
    Wrzucasz do wrzutni a potem jest to liczone i ksiegowane na koncie.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-05-08 20:32:09
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 8 May 2002 22:19:33 +0200, "Jarosław Popiel"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >cos jak bankomat z funkcja depozytu ;-) mozesz "wplacic" kase na rachunek.
    >Wrzucasz do wrzutni a potem jest to liczone i ksiegowane na koncie.

    Po prostu wrzutnia nocna zwana tez trezorem (BTW, skad ta nazwa?)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 4. Data: 2002-05-08 20:42:03
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Po prostu wrzutnia nocna zwana tez trezorem (BTW, skad ta nazwa?)

    trezor - skarbiec

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-05-09 05:50:43
    Od: "Phink" <p...@N...pl>

    > trezor - skarbiec

    treasure - (ang.) skarb

    pzdr.Phink

  • 6. Data: 2002-05-09 09:08:52
    Od: "Krzysiek" <k...@n...e.pl>

    > pierwszym wirtualnym bankiem
    > posiadającym sieć placówek.
    >
    > czy czasem pierwszym niebyl Lukas Bank?
    Lukas jest jak najbardziej normalnym bankiem, który w sposób bardzo ładny
    uzupełnił swoja ofertę o usługi internetowe.
    Konto w nim miałem,żenim w ogóle miał dostęp do netu dla klientów

  • 7. Data: 2002-05-10 16:13:18
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@t...pl.nothing>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Po prostu wrzutnia nocna zwana tez trezorem (BTW, skad ta nazwa?)

    Po niemiecku to (Nacht-)Tresor. To chyba bezpośrednia kalka językowa.

    <slawomir 'at' tobis . pl >

  • 8. Data: 2002-05-11 21:07:30
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Phink" <p...@N...pl> napisał w wiadomości
    > treasure - (ang.) skarb

    a nie od lac. thraesaurus ? ale skoro jest "th" to pewnie zrodloslow byl w
    grece, czyli jeszcze wczesniej...
    Beniowa