  • 21. Data: 2002-05-09 22:16:08
    Temat: Re: GUS nie lubi mBanku ...
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, May 09, 2002 at 10:12:42PM +0000, Piotr Gralak wrote:

    > ale wie pan, klamalem, nie wynajmuje mieszkania, tylko jestem tu w
    > gosciach. wczoraj bylem u siebie w domu, i tam mnie juz spisano.
    > przeciez nie moge byc spisany dwa razy?

    Ja was nie rozumiem, przeciez nie musze byc spisywany przez tego
    goscia, wystarczy ze sie go ladnie poprosi o papierki a wypelnic mozna
    samemu. Oczywiscie, wtedy on nie zarobi.

    --

    --w

  • 22. Data: 2002-05-09 22:24:37
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 10 May 2002 00:16:08 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:
    >Ja was nie rozumiem, przeciez nie musze byc spisywany przez tego
    >goscia, wystarczy ze sie go ladnie poprosi o papierki a wypelnic mozna
    >samemu. Oczywiscie, wtedy on nie zarobi.

    Jak to nie zarobi? Przeciez mozna wypelnic formularz a potem mu oddac.
    Zreszta mi chodzi o zasady. Jestem przeciwnikiem spisu, gdyz uwazam go
    za naruszenie mojego prawa do prywatnosci.
    Ale to NTG.

    PGR

  • 23. Data: 2002-05-09 22:26:07
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, May 09, 2002 at 10:24:37PM +0000, Piotr Gralak wrote:

    > Jak to nie zarobi? Przeciez mozna wypelnic formularz a potem mu oddac.

    Tak mowi (ponoc) ustawa. A nie moze twierdzic ze go z nami wyplenil,
    bo pewnie kupa bedzie sprawdzajacych spisujacych, jak to w polsce ;-)

    > Zreszta mi chodzi o zasady. Jestem przeciwnikiem spisu, gdyz uwazam go
    > za naruszenie mojego prawa do prywatnosci.

    Zgadzam sie.

    > Ale to NTG.

    Jeszcze bardziej sie zgadzam ;-)

    --

    --w

  • 24. Data: 2002-05-10 23:03:15
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    Oczywiscie, ze _moze_ byc spisany dwa razy i czesto bedzie dochodzilo
    do takich sytuacji. Spis obejmuje osoby przebywajace w mieszkaniu
    generalnie w nocy z 20 na 21 maja, w tym osoby tylko zameldowane
    (ale nieobecne wowczas) jak i osoby niezameldowane jak przebywajace
    ale tez i osoby, obecne w mieszkaniu podczas spisu nie zameldowane
    i nie przebywajace 20/21 maja (dla nich wypelnia sie tylko fragment
    ankiety)

    > Ja was nie rozumiem, przeciez nie musze byc spisywany przez tego
    > goscia, wystarczy ze sie go ladnie poprosi o papierki a wypelnic mozna
    > samemu.

    Mozna, tylko jest kupa roboty z tym bo jak to w Polsce formularze nie sa
    intuicyjne i jest np, istotna kwestia odpowiednich symboli itd. Ogolnie
    bez sensu brac samemu bo jest z tym znacznie wiecej klopotu niz pozytku.

    > Oczywiscie, wtedy on nie zarobi.

    Oczywiscie, ze zarabia bo kazdy formularz musi zostac sprawdzony
    to raz a dwa to wynagrodzenie obejmuje przeciez calosc dzialan czyli
    wypelnienie nOBW, dostarczenie Tobie tych formularzy itd. Generalnie
    dla rachmistrza, przynajmniej w kwestii finansowej jest dokladnie
    wszystko jedno czy on spisuje czy ktos sam chce sie w to bawic.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 25. Data: 2002-05-11 07:35:33
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Wilczek napisał(a):

> [...]
    > dla rachmistrza, przynajmniej w kwestii finansowej jest dokladnie
    > wszystko jedno czy on spisuje czy ktos sam chce sie w to bawic.

    wyborcza pisala ze jak sie ktos sam spisze to rachmistrz za niego kasy
    nie dostanie i jeszcze musi to gratisowo sprawdzic

    roberts