  • 1. Data: 2002-05-08 21:36:12
    Temat: GUS nie lubi mBanku ...
    Od: "Dudi" <d...@p...onet.pl>

    Witam!

    Będę miał przyjemność :) bycia jednym z rachmistrzów przeprowadzających spis
    powszechny. W momencie wypełniania danych do umowy , poleciłem aby GUS
    przelał moje wynagrodzenie na konto w mBanku. Jakież wielkie było moje
    zdziwienia , gdy po kilkunastu dniach przyszło do podpisania umowy i ....
    rubryka sposób przelania wynagrodzenia , zamiast "przelew na konto : i tu
    numer oraz nazwa banku ( mBank) , stało napisane jak byk : poczta ( czyli
    przekaz pocztowy)...

    Po moich interwencjach dowiedziałem się , że: nie jest możliwe przekazanie
    wynagrodzenia do mBanku , ponieważ GUS nie ma go w swoich bazach danych
    ponoć aktualizowanych w marcu :))) i system komputerowy odrzucał tak
    podpisane umowy...

    Ciekawy jestem Waszego zdania, co o tym myslicie? Niby wina GUS-u , że ma
    niekompletną bazę danych , ale z drugiej strony to mBank straci z tego
    powodu dużo pieniązków ( wśród rachmistrzów jest sporo studentów , a ci
    często posiadają konta w mBanku ). Konta w mBanku nie zostaną zasilone dużą
    ilością gotówki , a zarobi tylko Poczta Polska ( w moim przypadku CitiBank ,
    bo takie drugie konto posiadam i tam zdecydowałem się przelac wynagrodzenie)

    Pozdrawiam

    Dudi

    P.S. Nie wiem jak jest z Intelligo , ale myślę , że podobnie...
    P.S.2 Do moich ankiet dołącze listę aktualnie działająch banków w Polsce.
    Niech GUS przy okazji dowie się co nieco o bankowości :)))

  • 2. Data: 2002-05-08 21:45:31
    Temat: Re: GUS nie lubi mBanku ...
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Zacofanie GUSu

  • 3. Data: 2002-05-08 22:00:00
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

> [...]
    > wynagrodzenia do mBanku , ponieważ GUS nie ma go w swoich bazach danych
    > ponoć aktualizowanych w marcu :))) i system komputerowy odrzucał tak

    A to ciekawe bo ja rowniez jestem rachmistrzem i rowniez wpisalem mBank
    jako rachunek, na ktory maja przelac wynagrodzenie - i nie mieli problemow,
    mam rachunek wpisany na umowie i niby jest ok. Choc zaluje, ze nie wpisalem
    po prostu 'BRE WBE' - chyba byloby lepiej no ale zobaczymy.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2002-05-08 22:03:58
    Od: "Dudi" <d...@p...onet.pl>

    To gratuluję sukcesu :)

    Jak widać w gdańskim GUS-u czas zatrzymał się jakiś czas temu...( albo ktoś
    jest baaardzo niekompetentny)

    Pozdrawiam

    Dudi

  • 5. Data: 2002-05-08 22:08:17
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Dudi wrote:

> [...]
    > wynagrodzenia do mBanku , ponieważ GUS nie ma go w swoich bazach danych
    > ponoć aktualizowanych w marcu :))) i system komputerowy odrzucał tak

    A czy mBank jest bankiem czy Departamentem Bankowości Detalicznej BRE
    Banku S.A.?
    Moze wystarczylo polecic przelewanie na konto w BRE zamiast w mBanku.

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 6. Data: 2002-05-08 22:34:49
    Od: "Dudi" <d...@p...onet.pl>

    Dla jasności:

    Podałem to w taki sposób w jaki powinienem ( tak przynajmniej kiedys
    poinformowała mnie mlinka)

    mBank WBE BRE BANK S.A.

    i w osobnej rubryce numer konta

    Do tej pory wszędzie działało perfekcyjnie ( a problem, który omówiłem nie
    dotyczy tylko mnie , bo jeszcze kilka osób z mej grupy szkoleniowej miało
    podobne komplikacje)

    Dobrej nocy

    Dudi

  • 7. Data: 2002-05-09 06:07:26
    Od: "rotten" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dudi" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wynagrodzenia do mBanku , ponieważ GUS nie ma go w swoich bazach danych
    > ponoć aktualizowanych w marcu :))) i system komputerowy odrzucał tak

    wg mnie nie maja prawa odmowic przelewu do mBanku.
    co z tego ze nie maja go w swoim "systemie"? numer rachunku mozna zawsze do
    niego dopisac i na pewno nie jest do tego potrzebna zgoda prezesa...

  • 8. Data: 2002-05-09 07:31:56
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > mBank WBE BRE BANK S.A.

    Najlepiej chyba wpisac - dokladnie tak jak rozpoznanie nr rozliczeniowego
    banku:
    BRE Bank SA
    BRE WBE/Lodz

    > Do tej pory wszędzie działało perfekcyjnie ( a problem, który omówiłem
    nie
    > dotyczy tylko mnie , bo jeszcze kilka osób z mej grupy szkoleniowej miało
    > podobne komplikacje)

    Normalka. US, Poczta maja czasem podobne problemy..

  • 9. Data: 2002-05-09 07:38:25
    Od: "Sloniu" <T...@k...net.pl>

    > To gratuluję sukcesu :)
    >
    > Jak widać w gdańskim GUS-u czas zatrzymał się jakiś czas temu...( albo
    ktoś
    > jest baaardzo niekompetentny)

    Chyba nie tylko w gdanskim GUSie ale rowniez w jastrzebskim Urzedzie
    Skarbowym. Skladajac PITa podalem konto mBanku. Po tygodniu dostalem kartke,
    ze mam sie zglosic do Urzedu Skarbowego. Okazalo sie, ze ich system nie
    rozpoznaje numerow kont mBanku. Takze zwrot nadplaconego podatku dostalem
    przekazem.

    Pozdrawiam

    Sloniu

  • 10. Data: 2002-05-09 07:50:11
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "rotten" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    do
    > niego dopisac i na pewno nie jest do tego potrzebna zgoda prezesa...

    Ale moga miec jakies oprogramowanie Home Banking i to oprogramowanie nie
    puszcza takich "okreslonych" numerow kont.
    Moj stary HB nie puszczal PKO BP. Musialem usuwac LK. W nowym HB nie moglem
    puscic przelewu do Millenium. Musialem zaktualizowac baze oddzialow. Stary
    HB nie mial mozliwosci takiej aktualizacji.
    Nie zmienia to faktu, ze mogli zrobic przelew papierowy i zaniesc go do
    banku. Ale widocznie maja ksiegowych ktorzy sa "hamulacami" postepu :-))

    Pozdrawiam,

    Karol