    From: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: GUS nie lubi mBanku ...
    Date: Thu, 09 May 2002 20:23:30 GMT
    Sender: g...@p...onet.pl@chello062179012033.chello.pl

    On 9 May 2002 19:15:37 +0200, <m...@p...onet.pl> wrote:

    >We Wrocławiu wszystko jest na razie o.k.. Podałem do GUS-u nazwę BRE BANK SA
    >O.LÓDZ i na umowie na rachimstrza tak mi wydrukowali. Podałem też BRE BANK do US
    >i na razie czekam na zwrot. A do prywatnej firmy Work Service podałem BRE BANK
    >SA, numer konta i w nawiasie (mBank). I tam poszło. Nie ma mBanku, ani Inteligo
    >- są tylko wirtualne konta w BRE BANKU i w Bankgesellschaft Berlin Polska SA.

    A ja mam pytanie offtopikowe do rachmistrzów. Oto scenka, którą na
    pewno będziecie mieli okazje spotkać:

    - PUK PUK
    - kto tam?
    - rachmistrz spisowy z identyfikatorem i firmowa torba :-)
    - a co pan chcial?
    - chcialem pana spisac.
    - ale ja tu nie mieszkam, tylko wynajmuje mieszkanie. a jestem
    zameldowany daleko, daleko stad. a wlasciciel tu nie mieszka.
    - ??????

    I to jest wlasnie moje pytanie - co odpowiada rachmistrz?

    PGR