  • 1. Data: 2007-10-03 07:57:04
    Temat: GDZIE - karta kredytowa lub limit w rachunku bieżącym lub osobistym dla osoby 1 rok prowadzącej DG
    Od: "Sebastian" <s...@o...pl>

    Prowadzę DG od roku (dokładnie od 1 pazdziernika 2006)
    Potrzebuję kartę kredytową lub limit na koncie (obojętnie osobistym czy
    firmowym) i mam pytanie:

    - które banki dają taki limit lub karte nie pytając o kwitki z US i ZUS
    - które banki zadowalają się moim własnym oświaczeniem o niezaleganiu
    - które banki dają taki limit lub kartę dopiero po otrzymaniu kwitków

    na razie spotkałem się z nieco schizofreniczną sytuacją w ING Banku
    który ma ofertę 3.000zł dla nowicjuszy ale nie dla osób z rocznym
    stażem w działalności (jeśli rok prowadzę DG to chyba jestem ciut
    bardziej wiarygodny od kogoś kto ją dopiero zakłada?)

    Planuję zakup drogich AGD do mieszkania (pralka, lodówka, itp.)
    za 6 tygodni spodziewam się dużego wpływu za wyświadczone (i to
    byłby argument za KK bo spłaciłbym zakupy bezodsetkowo w 50 dni)

    Limit w koncie też dobra rzecz, choć nie bezodsetkowa

    Proszę o poradę, które banki mam odwiedzić

    pozdr
    Sebastian

  • 2. Data: 2007-10-03 09:05:40
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 03.10.2007 Sebastian <s...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > firmowym) i mam pytanie:
    >
    > - które banki dają taki limit lub karte nie pytając o kwitki z US i ZUS

    Multi 1000 zł, mBank 2000 zł. Inteligo do 2000 zł, ale trzeba trochę forsy
    przepompować przez rachunek. O czymkolwiek większym zapomnij, trudno o to
    nawet z kwitkami.

    > - które banki dają taki limit lub kartę dopiero po otrzymaniu kwitków

    Każdy, o ile masz sensowne dochody. Przy czym mam wrażenie, że ta
    sensowność musi być większa tak z minimum dwa razy niż w przypadku osób z
    umową o pracę.

> [...]
    > stażem w działalności (jeśli rok prowadzę DG to chyba jestem ciut
    > bardziej wiarygodny od kogoś kto ją dopiero zakłada?)

    A mnie ostatnio mówili w ING, że to jest także dla już prowadzących. Karta
    z tym limitem to bonus za założenie rachunku do DG (dość kosztownego zresztą
    i niczym szczególnym się nie wyróżniającego).

    > Planuję zakup drogich AGD do mieszkania (pralka, lodówka, itp.)
    > za 6 tygodni spodziewam się dużego wpływu za wyświadczone (i to
    > byłby argument za KK bo spłaciłbym zakupy bezodsetkowo w 50 dni)

    Więc kup ten sprzęt za 6 tygodni, inaczej to będzie bardzo drogi zakup, bo
    możesz nie mieć z czego za niego zapłacić. No chyba, że liczysz się z
    bardzo drogim kredytem w karcie.

    Widać, że działalność prowadzisz niedawno. :) Za 6 tygodni płatności się
    _spodziewasz_. I nic więcej, bo z tym, czy ją otrzymasz, może być różnie. I
    nie mów, że wiarygodny kontrahent - najbardziej wykiwują właśnie ci
    wiarygodni, bo wobec tych niewiarygodnych jesteś prewencyjnie ostrożny :)
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2007-10-03 11:53:48
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Multi 1000 zł, mBank 2000 zł.

    mBank od niedawna do 10.000zł. w praktyce ciężko nawet 5k przekroczyc :)

  • 4. Data: 2007-10-03 12:10:20
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 03.10.2007 gollum <n...@u...pl> napisał/a:

    > mBank od niedawna do 10.000zł. w praktyce ciężko nawet 5k przekroczyc :)

    On pytał o "bez papierków", a bez papierków to zdaje się nadal do 2k :)
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2007-10-03 15:48:58
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Wed, 3 Oct 2007 12:10:20 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > On pytał o "bez papierków", a bez papierków to zdaje się nadal do 2k :)

    Ja dostałem z mBanku kartę z limitem 10.000 bez żadnych zaświadczeń. Fakt,
    że na funduszach miałem trochę pieniędzy, ale do niczego innego konto nie
    było wykorzystywane :)

  • 6. Data: 2007-10-03 16:23:08
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):
    > On pytał o "bez papierków", a bez papierków to zdaje się nadal do 2k :)

    No mi mBank bez papierkow dal 7k. Wplywow na to konto nie ma, nawet z
    eMax+ wyplacilem kase jak sie otworzyl Multimax w Multibanku. I nie
    wiedza gdzie pracuje, jakie mam wyksztalcenie i ile zarabiam :)

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2007-10-03 16:35:53
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Widocznie poczytali o tobie w BIK-u.

    No nie wiem. Taki Raffeisen ostatnio odmowil mi przeniesienia do nich KK :)

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2007-10-03 16:37:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

  • 9. Data: 2007-10-03 19:01:44
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 03.10.2007 Mithos <f...@a...pl> napisał/a:

    > No mi mBank bez papierkow dal 7k. Wplywow na to konto nie ma, nawet z
    > eMax+ wyplacilem kase jak sie otworzyl Multimax w Multibanku. I nie
    > wiedza gdzie pracuje, jakie mam wyksztalcenie i ile zarabiam :)

    No to widać mnie w bankach nie lubią, bo ja to nigdy nie dostaję nic nigdzie bez
    papierów, nawet jak wołami piszą, że dają bez :)
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 10. Data: 2007-10-03 19:11:25
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    .

    > No to widać mnie w bankach nie lubią, bo ja to nigdy nie dostaję nic
    > nigdzie bez
    > papierów, nawet jak wołami piszą, że dają bez :)

    Moze dlatego, ze chcesz. Jakbys nie chcial to by Ci wciskali bez papierow:)

    Pozdrawiam,
    Marcin