  • 1. Data: 2007-10-02 13:31:11
    Temat: Nieprzekraczalny termin uruchomienia kredytu
    Od: Simon_di_Gaddo <s...@i...pl>

    Witam.

    Mam pytanie. Czy po przyznaniu kredytu przez bank jest jakiś maksymalny,
    nieprzekraczalny termin na uruchomienie kredytu? Czy to jest odgórnie
    ustalone przez dany bank, czy podlega negocjacji?
    Być może będę potrzebował opóźnić uruchomienie kredytu o kilka miesięcy
    i jestem ciekaw czy to w ogóle możliwe?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-10-02 13:32:20
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Simon_di_Gaddo <s...@i...pl> napisał(a):
> [...]
    > ustalone przez dany bank, czy podlega negocjacji?
    > Być może będę potrzebował opóźnić uruchomienie kredytu o kilka miesięcy

    Wszystko jest do ustalenia z bankiem, w którym załatwiałeś kredyt...Zapytaj
    i się dowiesz.

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-10-02 13:36:25
    Od: Simon_di_Gaddo <s...@i...pl>

    RobertS pisze:
    > Wszystko jest do ustalenia z bankiem, w którym załatwiałeś kredyt...Zapytaj
    > i się dowiesz.

    Jeszcze nie wziąłem :)
    Dzięki za odpowiedź.

  • 4. Data: 2007-10-02 15:56:15
    Od: "Janusz" <s...@i...pl>

    "Simon_di_Gaddo" <s...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > ustalone przez dany bank, czy podlega negocjacji?
    > Być może będę potrzebował opóźnić uruchomienie kredytu o kilka miesięcy

    Czas ten zależy od banku. W czerwcu usłyszałem w Expanderze, że maksymalnie
    w tej chwili to 6 miesięcy.

    Pozdrowienia,
    Janusz