  • 11. Data: 2007-10-03 20:25:50
    Temat: Re: GDZIE - karta kredytowa lub limit w rachunku bieżącym lub osobistym dla osoby 1 rok prowadzącej DG
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> writes:

    > Multi 1000 zł, mBank 2000 zł. Inteligo do 2000 zł, ale trzeba trochę forsy
    > przepompować przez rachunek. O czymkolwiek większym zapomnij, trudno o to
    > nawet z kwitkami.

    Eee, az tak zle? Kilka tysiecy na KK mBank daje bez wiekszych
    obrotow chyba? Inne banki potrafia byc bardziej szczodre (w stylu
    "40 kzl na prezenty swiateczne 'na podpis'").
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2007-10-03 20:47:18
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 03.10.2007 Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> napisał/a:

    > Eee, az tak zle? Kilka tysiecy na KK mBank daje bez wiekszych
    > obrotow chyba? Inne banki potrafia byc bardziej szczodre (w stylu
    > "40 kzl na prezenty swiateczne 'na podpis'").

    W przypadku przedsiębiorców z czterocyfrowymi dochodami? Mi nie chciał dać
    niczego na podstawie obrotów na rachunku. Ani nie przysłał propozycji sam,
    ani przy 'ręcznym' wniosku nie chcą dać bez papierów, bank dzwoni i się
    okazuje, że trzeba zaświadczenia o niezaleganiu, pity, dowody przelewów za
    podatki, karty wzorów podpisów itd.
    --
    Samotnik

  • 13. Data: 2007-10-04 06:59:00