  • 41. Data: 2004-02-06 14:32:55
    Temat: Re: Frajerzy z Internet Explorer
    Od: Fuma K <krzysp10_no.sp@m_wp.pl>

    Dnia 04-02-06 12:38, Użytkownik kuba napisał:

    > Ok ze otwieraja ale co jest lepsze dla uzytkownika np.Mozilli
    > Wchodzac na strone logowania mBanku i strony podanej ZLEJ uzytkownik
    > dostaje ten sam komunikat.

    widzi inny adres - patrz mój post trochę wcześniej

    --

    Fuma K

  • 42. Data: 2004-02-06 16:51:07
    Od: Przemyslaw Walasek <p...@p...w.pl>

    > ... gdyby ta akcja była lepiej zorganizowana , nie jeden człowiek mógł
    > być pozbawiony majątku zbieranego przez całe życie ...

    Zeby rozluznic atmosfere w tym watku ;) tak sobie wlasnie pomyslem:
    gdyby podrobiono tak mBank:
    - Kasy nie wypompuja w swiat, bo nie maja listy hasel, najwyzej jakas
    telekomunikacja dostanie duuuzy przelwe, ale to chyba bedzie do
    odzyskania...
    - zmienia mi pin karty, ale bez samej karty nic nie zrobia (niesadze
    zeby czaili sie akurat na jednego usera z czytnikiem w podrobionym
    bankomacie)
    - z mTransferu tez nie skorzystaja bez listy hasel
    Chyba jedyne co moga zrobic, to poznac dane adresowe i ilosc goowki na
    koncie... podjechac pod dom i walnac gazrurka...

    Poza tym moga zrobic mase zlosliwosci blokujac kanaly dostepowe i
    wywijajac jakis dziwne przelewy na zdefiniowane rachunki.

    W lukasie sprawa wyglada podobnie, z tym ze tam wiekszosc rzeczy trzeba
    zrobic przez telefon.

    A jak to sie ma w innych bankach?

    P.S. Uzywam IE... choc nie uzywam outlooka

    --
    Z powazaniem
    Przemyslaw Walasek

  • 43. Data: 2004-02-06 18:38:34
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> wrote in message
    > Mialem na mysli Mozille, lub Opere. Obie maja wiecej funkcji niz IE, sa
    > wygodniejsze (tabbed-browsing), mniej bledow, bardziej bezpieczne - czego
    > jeszcze brakuje :) ?

    Tego zeby wszystkie strony pod tym chodzily :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 44. Data: 2004-02-06 21:00:47
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    kuba <s...@k...onet.pl> wrote:

    > Rezultaty u mnie :
    > IE z lata nie otwiera strony

    A Netcaptor otwiera. I pokazuje w adresie
    https://mbank.com.pl%0...@s...vcsecure.net/mopi.pl/mB
    ank.htm

    I wszystkie strony bankowe hulają jak pod gołym IE :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 45. Data: 2004-02-06 21:35:18
    Od: Franek <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    Dnia 04-02-06 22:00, Użytkownik Piotr Grzegorz Skowroński napisał:

    > A Netcaptor otwiera. I pokazuje w adresie
    > https://mbank.com.pl%0...@s...vcsecure.net/mopi.pl/mB
    ank.htm

    > I wszystkie strony bankowe hulają jak pod gołym IE :)

    Hm, tak z ciekawości kto to jest ten gość któremu wystawiony został
    certyfikat dla powyższej strony?

    CN = ssl.vcsecure.net
    OU = AVC Virtual Corporation
    t = Adam Andrzej Jaworski
    p = Gdynia
    ST = Pomorskie
    y = PL

    Franek

  • 46. Data: 2004-02-06 22:35:59
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Użytkownik Piotr "Kazimierz" Kuźmiak napisał:

    > Tego zeby wszystkie strony pod tym chodzily :)

    Hmmm... korzystam z Mozilli zarówno w domu pod Linuksem jak w pracy pod
    Windowsem i nie zauważam problemów - nie mam potrzeby uruchamiania
    Internet Explorera (chyba że windowsupdate.microsoft.com ;). Fakt,
    czasem zdarzają się strony Windows/Internet Explorer-only (np.
    http://wirusy.onet.pl/skaner.html), ale takich na szczęście jest coraz
    mniej. I nie warto na nie wchodzić ;-)

    Marek

  • 47. Data: 2004-02-07 08:50:53
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Franek <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl> wrote:

    > Hm, tak z ciekawości kto to jest ten gość któremu wystawiony został
    > certyfikat dla powyższej strony?

    Nie mam pojęcia :(

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 48. Data: 2004-02-07 13:46:43
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 5 Feb 2004 22:21:10 +0100, w <bvucrf$muq$2@news.onet.pl>, "Lesio5"
    <I...@w...pI> napisał(-a):

    > Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zły link.
    > Prawidłowy to link do Opery lub...
    >
    > Do opery chodze, jak mam ochote na muzyke powazna.

    Masz bardzo dobrze skojarzenia :)

  • 49. Data: 2004-02-07 14:04:18
    Od: "Kuba W" <w...@e...teleton.pl>

    > Hmmm... korzystam z Mozilli zarówno w domu pod Linuksem jak w pracy pod
    > Windowsem i nie zauważam problemów - nie mam potrzeby uruchamiania
    > Internet Explorera (chyba że windowsupdate.microsoft.com ;).

    Dziwnym trafem mam problemy z Mozillą na stronie bardzo istotnej
    dla mnie: Citibank online. Po zalogowaniu rozwala sie uklad strony.
    Czy ktoś ma podobny problem?
    Pozdrawiam Kuba W.

  • 50. Data: 2004-02-07 14:45:46
    Od: "BAH" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba W" <w...@e...teleton.pl> napisał w wiadomości

    > Dziwnym trafem mam problemy z Mozillą na stronie bardzo istotnej
    > dla mnie: Citibank online. Po zalogowaniu rozwala sie uklad strony.
    > Czy ktoś ma podobny problem?

    Masz problemy z Mozillą czy ze stroną ?

    To, że IE ją "dobrze pokazuje" ("pokazuje jak chciał autor")
    nie oznacza że jest dobra.

    Nie korzystam z banków, które "olewają standardy".
    Ostatni przykład pokazał czym to sie może skończyć.

    Przykład BPH PBK pokazuje, ze można inaczej (jak się musi).

    BAH
    PS.
    http://www.osiolki.net./id/11