  • 1. Data: 2004-02-05 09:01:03
    Temat: Zdolnosc kredytowa-POMOCY
    Od: "Lenar" <m...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam takie pytanie.
    Chce wziac kredyt studencki.
    Poreczycielem bedzie moj tata i wujek.

    Moje pytanie:
    Czy jezeli tata poreczy mi kredyt, a za pol roku bedzie sie staral o kredyt
    mieszkaniowy
    to zmniejszy to jego zdolnosc kredytowa??
    Jesli tak to w jakim stopniu.

    Z gory dziekuje za szybka odpowiedz.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2004-02-06 07:47:32
    Temat: Re: Zdolnosc kredytowa-POMOCY
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:bvt0kh$9p6$1@m2.bmnet,
    niejaki(a): Lenar z adresu <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy jezeli tata poreczy mi kredyt, a za pol roku bedzie sie staral o
    > kredyt mieszkaniowy
    > to zmniejszy to jego zdolnosc kredytowa??

    Zmniejszy.

    > Jesli tak to w jakim stopniu.

    Nie ma jakiejś ogólnej reguły. Zależy od procedur banku.

    --
    woy

    'Jeżeli chcesz fabuły, to przed zamordowaniem
    jakiejś postaci zawsze możesz z nią porozmawiać'
    [Feanor, prgkr]