    From: Przemyslaw Walasek <p...@p...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Frajerzy z Internet Explorer
    Date: Fri, 6 Feb 2004 17:51:07 +0100

    > ... gdyby ta akcja była lepiej zorganizowana , nie jeden człowiek mógł
    > być pozbawiony majątku zbieranego przez całe życie ...

    Zeby rozluznic atmosfere w tym watku ;) tak sobie wlasnie pomyslem:
    gdyby podrobiono tak mBank:
    - Kasy nie wypompuja w swiat, bo nie maja listy hasel, najwyzej jakas
    telekomunikacja dostanie duuuzy przelwe, ale to chyba bedzie do
    odzyskania...
    - zmienia mi pin karty, ale bez samej karty nic nie zrobia (niesadze
    zeby czaili sie akurat na jednego usera z czytnikiem w podrobionym
    bankomacie)
    - z mTransferu tez nie skorzystaja bez listy hasel
    Chyba jedyne co moga zrobic, to poznac dane adresowe i ilosc goowki na
    koncie... podjechac pod dom i walnac gazrurka...

    Poza tym moga zrobic mase zlosliwosci blokujac kanaly dostepowe i
    wywijajac jakis dziwne przelewy na zdefiniowane rachunki.

    W lukasie sprawa wyglada podobnie, z tym ze tam wiekszosc rzeczy trzeba
    zrobic przez telefon.

    A jak to sie ma w innych bankach?

    P.S. Uzywam IE... choc nie uzywam outlooka

    --
    Z powazaniem
    Przemyslaw Walasek