  • 1. Data: 2003-09-21 11:52:59
    Temat: Forum mBanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    hu huhu - wejdzie cosbie na forum mBanku i zobaczcie co tam sie dzieje.
    Ciekawe czy zbieraja IP, bo ja bym na ich miejscu pozglaszal to gdzie
    trzeba.
    Hy hy - niezle jaja

  • 2. Data: 2003-09-21 12:17:32
    Temat: Re: Forum mBanku
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> [...]
    dzieje.
    > Ciekawe czy zbieraja IP, bo ja bym na ich miejscu pozglaszal to gdzie

    Witam,

    moze "rozszerzyli" dzialalnosc, a my o tym nie wiemy jeszcze... :PPP
    Adresy IP moze i zbieraja, ale jak to neo to malo im to da :> Ale maja
    czas dokladny wiec moga do abuse'a puscic :) abuse-AT-tpnet-dot-pl :)

    Pozdrawiam,

  • 3. Data: 2003-09-21 12:17:50
    Od: "Snoopy" <...@a...pl>

> [...]
    > hu huhu - wejdzie cosbie na forum mBanku i zobaczcie co tam sie
    > dzieje. Ciekawe czy zbieraja IP, bo ja bym na ich miejscu pozglaszal

    Żałosne i tyle.

    Grzesiek *** http://fiatclub.kreator.pl ***
    GG: 458449 *** www.snoopy.com ***

  • 4. Data: 2003-09-21 18:27:28
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    Snoopy wrote:
    > Żałosne i tyle.

    a co sie dzieje/działo ??

    --
    Adik "Dobry Bóg ustanowił granice ludzkiej mądrości,
    nie zakreślił natomiast granic jej głupocie

  • 5. Data: 2003-09-21 18:32:48
    Od: "RysioPysio" <r...@N...pop.e-wro.pl>

    Użytkownik "Adik" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > : Snoopy wrote:
    > : > Żałosne i tyle.
    > :
    > : a co sie dzieje/działo ??
    wejdź i zobacz :)
    Zgroza - lameria i spameria na forum napadła :)

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 6. Data: 2003-09-21 18:36:12
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    Adik wrote:
    > a co sie dzieje/działo ??

    ah juz nie trzeba.
    sam sprawdziwem, bo nie moglem sie
    na odpowiedz doczekac :)

  • 7. Data: 2003-09-21 19:41:28
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > hu huhu - wejdzie cosbie na forum mBanku i zobaczcie co tam sie dzieje.
    > Ciekawe czy zbieraja IP, bo ja bym na ich miejscu pozglaszal to gdzie
    > trzeba.
    > Hy hy - niezle jaja

    Jeszcze parę takich występów, a żeby coś na forum wpisać trzba będzie sie
    rejestrować...
    A admin jak nic na stand by w weekendy będzie garował :^)

    Miłego dnia
    Tomek

  • 8. Data: 2003-09-21 19:47:55
    Od: "" <n...@W...onet.pl>

    > hu huhu - wejdzie cosbie na forum mBanku i zobaczcie co tam sie dzieje.
    > Ciekawe czy zbieraja IP, bo ja bym na ich miejscu pozglaszal to gdzie
    > trzeba.
    > Hy hy - niezle jaja

    Ale śmieszne >8-{@

    poszlaki wskazują na niejakiego kretyna o nicku UNHOLY ...

  • 9. Data: 2003-09-21 20:01:19
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > poszlaki wskazują na niejakiego kretyna o nicku UNHOLY ...

    Tego co tak sie znal na inwestowaniu (nie sledze na biezaco forum)

  • 10. Data: 2003-09-21 20:37:46
    Od: "" <n...@W...onet.pl>

    > Tego co tak sie znal na inwestowaniu (nie sledze na biezaco forum)

    Nie pytasz - znaczy że wiesz ;)))