  • 1. Data: 2003-09-21 12:42:24
    Temat: millennium - jak sie od nich uwolnic !?
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...poczta.rybnik.pl>

    hej,
    kiedys jak jeszcze millennium mialo jako takie uslugi a konkurencja byla
    praktycznie zadna (PKO BP to nie konkurencja :) zalozylem sobie tam konto.
    Przez jakis czas z niego korzystalem ale ze dali ciala i do dzisiaj nie maja
    dostepu do konta przez Internet zaczelem korzystac z mBanku oraz Citibanku.
    Millennium poprostu olalem.

    Oczywiscie millennium naliczalo co miesiac prowizje za prowadzenie
    rachunku - w sumie przez jakis czas nazbieralo sie 30zl. Nastepnie
    dostawalem wezwania do zaplaty, grozby wypowiedznia umowy itd, az w koncu 10
    kwietnia 2003 tego roku dostalem wypowiedzenie umowy z 30 dniowym terminem.
    Gdzies po 2 miesiacach od wypowiedzenia zaplacilem zalegle 30zl.

    Do tego momentu wszystko jest ok. Wyciagi bankowe przestaly przychodzic -
    sprawe uwazalem za zakonczona....

    2 wrzesnia 2003 otrzymalem kolejny wyciag na którym widnieje kwota -15zl.
    Obciazenie zaksiegowane 4 sierpnia 2003 na kwote 15zl tytulem Oplata Roczna
    VISA Electron pojawilo sie z nienacka.
    W zeszlym tygoniu udalem sie do millennium celem wyjasnienia sprawy.
    Panienka z okienka starala sie mnie przekonac, ze rachunek nie jest
    zamkniety i ze bede musial to zaplacic gdyz nie zlozylem w banku pisemnej
    dyspozycji zamkniecia rachunku !!!
    Podobno tylko u nich w oddziale, tam gdzie zakladalem konto moge je
    zamknac - ok, ale do diabla to bank mi wypowiedzial umowe i zamknal konto
    !!!
    No i oczywiscie to ja powinienem skladac reklamacje !

    Teraz zastanawiam sie co zrobic, móglbym ich olac cieplym moczem bo w sumie
    to oni nie mogli mnie obciazyc gdzyz nie bylem wtedy i juz nie jestem
    zwiazany z nimi zadna umowa.
    Moge tez zlozyc do nich reklamacje, ale pewnie dostane w odpowiedzi sam
    belkot a oni nadal beda sie upierac ze im wisze 15zl i pewnie kolejne kwoty
    za prowadzenie rachunku.

    Jak myslicie, co z nimi zrobic ?

    Marcin