  • 11. Data: 2003-09-21 20:46:39
    Temat: Re: Forum mBanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Nie pytasz - znaczy że wiesz ;)))

    Ups, zapomnialem znaku zapytania. Jesli to on to wystarczy ciachac po IP :)

  • 12. Data: 2003-09-21 20:54:06
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bkl2qb$q1k$...@n...onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>:

    > Ups, zapomnialem znaku zapytania. Jesli to on to wystarczy ciachac po
    > IP :)

    Super, to jeszcze podaj jego IP :)

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-09-21 20:55:05
    Od: "" <n...@W...onet.pl>

    > Ups, zapomnialem znaku zapytania. Jesli to on to wystarczy ciachac po IP :)

    A skąd wiesz, ze ma stały?

  • 14. Data: 2003-09-21 22:19:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > A skąd wiesz, ze ma stały?

    Jesli nie ma, to musi sporo wydawac na poleczenia sadzac z aktywnosci.
    Miejmy nadzieje, ze jutro wszystkie te watki poznikaja, bo niezbyt to
    "ladnie" wyglada

  • 15. Data: 2003-09-22 06:58:54
    Temat: Chwale SEB
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Zawsze z wielka przyjemnoscia odbieram wszelka pomoc od TFI w ktore
    inwestuje.
    Kiedys, gdy zaczynalem myslalem nawet czy nie zrobic rankingu
    "najprzyjazniejszego TFI". Moje pierwsze wrazenia z tym zwiazane to jakosc i
    szybkosc dostarczenia materiałow informacyjnych potencjalnemu klientowi...
    Musze przyznac, ze bylem bardzo zaskoczony, jak niektore TFI olewaja
    klientow. Ale wiecej było takich, ktorym jednak zalezy i materialy przez
    nich dostarczane byly faktycznie pomocne, zwlaszcza takim jak ja -
    niedoswiadczonym klientom. Teraz po paru miesiacach o tym zapomnialem, az
    dostalem list z SEB. Krotki, rzeczowy, o inwestowaniu w akcje. I to mi sie
    bardzo podoba. Niewiele to kosztuje (byl dolaczony do jakiegos
    potwierdzenia), ale dla mnie jest pomocne i lepiej swiadczy o TFI SEB.
    Chociaz nie trzymam tam duzo pieniedzy, to dobrze o nich mysle. Pozdrawiam i
    zycze milego tygodnia pracy.
    tomekk