  • 11. Data: 2002-02-01 17:35:21
    Temat: Re: Fortis HIT
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Istotnie - jesli niedlugo mBank nie bedzie sie za wiele roznil od innych
    bankow - tylko tym, ze jest darmowy (przelewy, prowadzenie + bankomat), to
    jednak chyba wole fortis wlasnie za to ze wyciagam gdzie chce, a nie tam
    gdzie musze.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 12. Data: 2002-02-02 09:41:22
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

> [...]
    >jednak chyba wole fortis wlasnie za to ze wyciagam gdzie chce, a nie tam

    Wszystko zależy, do czego używasz. Jesli do częstego wypłacania małych kwot w
    bankomatach, to na pewno e-pakiet jest nie do pobicia. Ale znowu jako
    skarbonka na większe kwoty...

    Mnie się mbank do przelewów bardziej podoba, bo chodzi błyskawicznie - a
    fortis ociężale.

    A teraz:
    Serwer przecišżony
    Operacja nie może zostać zrealizowana ze względu na chwilowe obcišżenie
    serwera.
    Przepraszamy. Proszę spróbować ponownie za chwilę.

    Oczywiscie, to dalej moja wina... (a akurat pisalem korespondencje do nich -
    moglem napisac w notatniku i wkleic). Nie, zlecone przelewy bardzij pewne sa
    dla mnie w mbanku, tak mi cos mowi...

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 13. Data: 2002-02-02 13:38:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    nich -
    > moglem napisac w notatniku i wkleic). Nie, zlecone przelewy bardzij pewne

    Mnie to ryba - i tak mam stale lacze - smiga jak burza.
    Zlecone przelewy dziala ok, mam kilka takich - i zawsze wychodzi.
    Nie ma klopotow z karteczka ;) wkladam dyskietke i juz...

    Co do malych sum - nie lubie nosic przy obie gotowki - ale znowu tez za
    czesto nie wyplacam - jesli to jak musze - tam gdzie sie da place karta.

    Dla mnie Fortis jest ok.

  • 14. Data: 2002-02-02 16:56:46
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    "AMRA" <a...@a...com> napisal w <a3gq0t$440$1@news.onet.pl>:

    >Co do malych sum - nie lubie nosic przy obie gotowki - ale znowu tez za
    >czesto nie wyplacam - jesli to jak musze - tam gdzie sie da place karta.

    Ja jak mam zaplacic w spozywczaku 10-20 zl, to wole zrobic to gotówka -
    szkoda czasu. Znowu w spożywczaku-supermarkecie wolę te 10-20 karta, bo trwa
    to krócej ;-)

    >Dla mnie Fortis jest ok.

    ja na razie przestaje narzekać - widzę, ze wszędzie idzie równanie do jednego
    poziomu... za 3 mies. może się okazać, że fortis jest jedna z
    korzystniejszych ofert na rynku ;-))

    Tylko szkoda, że żadnych kart dla strefy euro nie maja :-(

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam

  • 15. Data: 2002-02-02 18:05:18
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    "blad" <b...@W...pl> napisal w <a3eird$khk$1@news.tpi.pl>:

    >wszystkie banki dokladaja do wysylanej elixirem transakcji numer rachunku
    >nadawcy i jego nazwe jesli mBank pozwala na inne wysylanie informacji ze
    >wysyla kto inny to jest to jakies oszustwo.

    w mbanku moge zrobic przelew ze swojego rachunku jako smok wawelski lub
    sierotka marysia ;-)

    to taki "bug", ktory jednak czesto jest bardzo przydatnym fjuczerem ;-)

    >W tytule operacji mozna zmiescic wszystko co chcesz

    mnie chodzi o pewnosc, ze elektrownia/gazownia/spoldzielnia to poprawnie
    zaksieguje...

    zwrocilem, ale na razie brak konkretow.

    Odgrzebalem swoj stary excel z roznymi symulacjami kosztow.
    Wyszlo, ze uzywanie mbanku+fortis kosztuje jakies 105 zeta rocznie i jest to
    jedno z najsensowniejszych połaczeń :)

    // w tej symulacji jest:
    - spora ilosc przelewow - lacznie 92/rok
    - niektore z potwierdzeniami (udowodnienie przelewu na papierze)
    - przelewy od razu (przyjalem, ze przy oplatach wyzszych niz 3zl lepiej to
    zrobic na poczcie)
    - wyplata gotowki > 1500 jednorazowo.
    - wyplaty gotowki w roznych bankomatach w kraju i za granica).

    Sam mbank: ~145, inteligo: 270, LGnet: 144, BSK-lew z wyzsza taryfa: 194 zl,
    tele24: ~192.

    Nie jest liczony zysk z odsetek od typowego dla danego konta/banku
    oprocentowania. Jak ktos jest zainteresowany tym arkuszem do symulacji
    wlasnych kosztow czy poprawek, albo ma wlasne podobne, to prosze na priv.

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam