  • 1. Data: 2002-01-31 19:56:13
    Temat: mbank - linia kredytowa
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Linia kredytowa na e-maxie od jutra. Tak mi powiedziala miła pani
    0-801-3mbank. Max 10 000 PLN, warunek - 6-o miesieczne regularne wplywy,
    dobra historia (brak debetow), wiarygodnosc kredytowa.

    O oprocentowaniu, oplatach nie potrafila nic powiedziec. Wiecie wiecej ? To
    powiedzcie.

    Jezeli to juz bylo przedyskutowane na pbb prosze nie krzyczec :)

    pzdr
    wkg

  • 2. Data: 2002-02-01 07:21:16
    Temat: Re: mbank - linia kredytowa
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "wkg" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > Linia kredytowa na e-maxie od jutra. Tak mi powiedziala miła pani
    Juz jest "jutro" i nic nie widac :) Cos mila Pani chyba przesadzili,
    przeciez by chyba wczesniej o tym trabili, a tu wszedzie cicho...

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 3. Data: 2002-02-01 07:25:51
    Od: "mk" <m...@p...onet.pl>

    > Linia kredytowa na e-maxie od jutra. Tak mi powiedziala miła pani
    > 0-801-3mbank. Max 10 000 PLN, warunek - 6-o miesieczne regularne wplywy,
    > dobra historia (brak debetow), wiarygodnosc kredytowa.
    hmm, na stronie głównej nie zauważyłem info, albo sie z tym kryją, albo
    jeszcze nie uruchomili
    pzdr
    --
    Marcin
    http://markoz.republika.pl

  • 4. Data: 2002-02-01 07:27:57
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "mk" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > jest! wydrukowłem za chwilę przeczytam, albo lepiej dam tożonie - jest
    > bankowcem od kredytów właśnie

    A gdzie to znalazles?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 6. Data: 2002-02-01 07:38:26
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Pedroz napisal:
    > A gdzie to znalazles?

    http://info.mbank.com.pl/regulamin_kredyt.html

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 7. Data: 2002-02-01 10:12:57
    Od: And <a...@t...net.pl.usun>

    Grzegorz Dabrowski napisał(a):

    >http://info.mbank.com.pl/regulamin_kredyt.html

    Myślę, że nie chodziło o to info, ale o żonę od kredytów :-)