  • 1. Data: 2002-01-31 21:23:14
    Temat: mbank klopot z logowaniem!!
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Nie wiem czemu ale od 2 dni nie moge sie zalogowac z domu do mbanku (z sieci
    Dialogu), a jak mi sie to uda to proba dokonania jakiegokolwiek przelewu
    graniczy z cudem. Czy inni uzytkownicy tez maja takie problemy??
    Ciekawe bo w robocie (na stalym laczu) wszystko chodzi dobrze. Czyzby to w
    Dialogu cos psuli?? Troche dziwne bo inne strony chodza tak jak trzeba. Na
    traceroucie pokazuje ze pakiety gina gdzies w Lodzi chyba juz w siedzibie
    mbanku albo gdzies przed nia.

    Pozdr.
    Gregor
    P.S. Jak sadzicie kiedy inteligo obnizy?? Da mi jeszcze zarobic na roznicy
    mbank-inteligo??

  • 2. Data: 2002-01-31 21:35:09
    Temat: Re: mbank klopot z logowaniem!!
    Od: "p72" <p...@p...com>

    Użytkownik <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...
    > Nie wiem czemu ale od 2 dni nie moge sie zalogowac z domu do mbanku (z
    sieci
    > Dialogu
    Właśnie się wylogowałem z mB (przez Dialog).
    Wszystko o.k.
    (Jutro skoro świt pieniążki wyfruną ze Speedy-mBanku - mam nadzieję...)
    PSz.

  • 3. Data: 2002-01-31 21:37:22
    Od: "p72" <p...@p...com>

    Użytkownik p72 <p...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3c59b7c5$...@n...vogel.pl...

> [...]
    > Wszystko o.k.
    > (Jutro skoro świt pieniążki wyfruną ze Speedy-mBanku - mam nadzieję...)

    Ale nie do Inteligo :)

  • 4. Data: 2002-02-01 21:17:10
    Od: <e...@p...onet.pl>

    > Nie wiem czemu ale od 2 dni nie moge sie zalogowac z domu do mbanku (z sieci
    > Dialogu), a jak mi sie to uda to proba dokonania jakiegokolwiek przelewu
    > graniczy z cudem. Czy inni uzytkownicy tez maja takie problemy??
    [ ciach ]

    Mam ten sam problem - właśnie próbowałem sie zalogować - bez skutku.( też
    Dialog ). Przez TPSA działa normalnie.
    W ogóle u mnie internet z Dialogu od jakiegoś czasu działa dziwnie,
    są strony , które się nie chca otwierać ( między innymi mBank,a także strony
    zagraniczne - zwłaszcza amerykańskie i głównie wieczorem ), a większość
    stron działa normalnie.

    pozdr. eha

  • 5. Data: 2002-02-01 22:37:07
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam ten sam problem - właśnie próbowałem sie zalogować - bez skutku.(
    też
    > Dialog ). Przez TPSA działa normalnie.

    Ustaw proxy.

    --