  • 1. Data: 2002-01-31 19:46:18
    Temat: [ING BSK] Kod SWIFT
    Od: "Paul" <p...@p...pl>

    witam,

    Czy ktoś go zna? I ewentualnie czy coś kosztuje otrzymanie przelewu z
    zagranicy w euro?( jakieś przewalutowania itp.) na studenckiego lwa?

    W inteligo, mbanku wszystko jest na www, a na www.ing.pl ani słowa....
    --
    Pozdr,
    Paul.

  • 2. Data: 2002-01-31 20:28:32
    Temat: Re: [ING BSK] Kod SWIFT
    Od: "Daniellus" <d...@i...pl>

    NIC NIE KOSZTUJE

  • 3. Data: 2002-01-31 21:24:36
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >NIC NIE KOSZTUJE

    Nic nie kosztuje?
    Jeśli masz taką możliwość to puść sobie z zagranicy SWIFTem
    20 euro i napisz ile się pojawi na koncie.

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-01-31 21:46:16
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Daniellus" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    > NIC NIE KOSZTUJE
    o ile wszystkie koszty wziął na siebie zleceniodawca, a nie przerzucil choć
    części np. kosztów banku docelowego na beneficjanta

    "pi * drzwi" swift kosztuje ćwierć procenta od kwoty nie mniej niż
    kilkanaście (euro)

  • 5. Data: 2002-01-31 22:15:11
    Od: "Daniellus" <d...@i...pl>

    pytanie brzmialo ile kosztuje otrzymanie > a ING nie pobiera oplat

  • 6. Data: 2002-02-01 06:16:59
    Od: "Paul" <p...@p...pl>

    dzięki za pomoc...
    rzeczywiście interesuje mnie tylko opłata za otrzymanie, bo wysyłać kase
    miał unibet.com
    Ale już wszystko nieaktualne - nie mają już nic dla do mnie do wysłania :(

    --
    Pozdr,
    Paul.

  • 7. Data: 2002-02-01 08:55:17
    Od: <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > części np. kosztów banku docelowego na beneficjanta
    >
    > "pi * drzwi" swift kosztuje ćwierć procenta od kwoty nie mniej niż

    generalnie masz rację, ale naprawdę różne banki mają różne prowizje. Np. w KB
    jest dla indywidualnych tak:
    do wartości 100 USD - Bez prowizji
    powyżej - 0,15 % min. 3,00zł max. 100,00zł.

    ZN