  • 21. Data: 2009-01-26 10:17:06
    Temat: Re: Felieton
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=641
    >
    > " [...] Na razie żadne decyzje nie zapadły, bo "Otwarta Polska" bardziej
    > wygląda na kanapę dla pokojowych piesków, chociaż udział dra Andrzeja
    > Olechowskiego z "wywiadu gospodarczego" wskazuje, że wszystko się może
    > zdarzyć. [...].

    Chciałem przypomnieć że w 2002 roku nasz agent wywiadu gospodarczego założył
    pewne ugrupowanie oparte na sprawdzonych politykach z "Nocnej
    zmiany"...(Tusk, Rokita)

    Platforma Obywatelska
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Platforma_Obywatelska

    [...] Platforma Obywatelska (PO) - polska, centroprawicowa partia polityczna
    założona 24 stycznia 2001 (zarejestrowana 5 marca 2002 jako Platforma
    Obywatelska Rzeczypospolitej Polskiej) przez Andrzeja Olechowskiego, Macieja
    Płażyńskiego z AWS i Donalda Tuska z Unii Wolności. Ideologię partii można
    określić jako połączenie konserwatyzmu i chadecji.[...]

    ...i chyciło. Nie bagatelizował bym więc urojeń - jak to mówiłeś Viperze
    urojeń starego paranoika - (Wtedy Michalkiewicz nie miał jeszce swojej
    strony, a naród karmił się papką Solorzowsko-Michnikowsko-Walterowską jak
    małpa kit). Teraz towarzyszom pokroku Olechowskiego będzie już nieco ciężej

    Dr.Endriu

  • 22. Data: 2009-01-26 11:46:24
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 26 Jan 2009 10:03:59 +0100, "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij
    to)@interia.pl> wrote:

    >Robię to z lenistwa. Po co mam układać kwestie po raz drugi skoro, raz już
    >ktoś to wcześniej powiedział, i na dodatek dużo dużo lepiej niż ja sam bym
    >to ułożył....

    Rozumiem, że myślenie samodzielne nie ma dla ciebie zbyt wielkiego
    uroku.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 23. Data: 2009-01-26 12:58:15
    Od: fatso <f...@n...com>

    > logów owszem ( kto skąd do kogo ,ile minut), treści absolutnie nie. Nie
    > gadaj głupot.

    mozna tez faceta ladnie namierzyc metoda triangulacji

    Przypomne ze za Jelcyna czasow byl sobie taki general-prezydent
    w Czeczenii, stanowiacy krwawy kolec w boku Rosji.
    Dudajew mu bylo, facet mial slabosc do pogaduszek telefonem satelitarnym.
    A tu siurpryza od ruskich: przyleciala do niego rakietka jak po sznurku
    lecac
    po fali radiowej. Bec i nie ma juz Dudajewa.

    fatso

  • 24. Data: 2009-01-26 15:09:12
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    george pisze:
    > "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > czy to ma oznaczac ze 'mozna" czy "nie można" ?
    >
    > ~15 mln telefonow * 24H rozmów rocznie ( tylko / aż) * 3600 sek/H * 9600 bps
    > = 1,24e16 = 1414 TB = 1,4 Peta Bajtów.
    >
    > Spore koszty.
    > george.

    spore koszty dla szarego zjadacza chleba:) ale nie dla Panstwa, hint nie
    skladuja tych danych na dyskach tylko na tasmach a te nie sa az tak
    drogie jak dyski;) ale to juz max offtop;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 25. Data: 2009-01-26 18:43:22
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > spore koszty dla szarego zjadacza chleba:) ale nie dla Panstwa, hint nie
    > skladuja tych danych na dyskach tylko na tasmach a te nie sa az tak drogie
    > jak dyski;) ale to juz max offtop;)

    juz niezle koszty to sa przechowywania bilingow, nic takiego jak rozmowa nie
    moze byc przechowywana i nie tylko nie ma takiego prawa ale nie istnieje
    takie prawo w żadnym kraju, więc opanuj się z pisaniem aż takich głupot.

    pzdr,
    dkzzzzzz.

  • 26. Data: 2009-01-26 18:45:28
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, że myślenie samodzielne nie ma dla ciebie zbyt wielkiego
    > uroku.

    mylisz się, lub nie czytasz uważnie grupy. Ten kto nie jest miłośnikiem
    Radia Maryja ten nie myśli samodzielnie - nie było nigdy odwrotnie!!

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.

  • 27. Data: 2009-01-26 18:49:10
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości

    > Olewnik senior uwaza ze wolno mu poniewierac urzednika panstwowego,
    > prokuratora, gdyz on sam stoi wyzej w hierarchii
    > spolecznej i finansowej niz jakis tam prawnik.
    > Co wolno wojewodzie to nie tobie, prokuratorku, maly smrodzie...

    co ciekawe nie tylko Olewnik senior tak uważa ale nawet dostał na to
    pozwolenie od prokuratora okręgowego w Bydgoszczy hahaha, ciekawe co by było
    gdyby tak jakiś Jan Kowalski się wzburzył i walnął w palnik prokuratora hehe

    > Fajna jest ta polska dzungla, boki zrywac

    ano niestety dżungla..

    pzdr,
    dkzzzzzzzzz.

  • 28. Data: 2009-01-26 19:09:16
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Rozumiem, że myślenie samodzielne nie ma dla ciebie zbyt wielkiego
    > uroku.

    Maćku drogi. Ja już przedstawiłem to co mam do powiedzenia. nic nie stoi na
    przeszkodzie abyś zaprezentował swoje poglądy.
    Na razie poza kpinami pod moim adresem nic interesujacego nie
    zaprezentowałeś, szufladkując się w mojej chierarchi interesujących gości
    dalekto daleko w tyle....

    Dr.Endriu

  • 29. Data: 2009-01-26 19:20:32
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 26 Jan 2009 20:09:16 +0100, "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij
    to)@interia.pl> wrote:

    >Maćku drogi. Ja już przedstawiłem to co mam do powiedzenia.

    Serio? Nie zauważyłem. Przedstawiłeś, co ma do powiedzenia
    Michalkiewicz. Gdy przychodzi do zaprezentowania jakiejkolwiek własnej
    myśli, zaczynasz się czuć strasznie nieswojo i wykonywać rozpaczliwe
    uniki. A właśnie: dlaczego licytacja z ceną minimalną?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 30. Data: 2009-01-26 19:29:26
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > myśli, zaczynasz się czuć strasznie nieswojo i wykonywać rozpaczliwe
    > uniki. A właśnie: dlaczego licytacja z ceną minimalną?

    A dlaczego po wiośnie nadchodzi lato.....?

    Dr.Endriu