  • 11. Data: 2009-01-26 06:55:44
    Temat: Re: Felieton
    Od: sorden <s...@w...pl>

    fatso wrote:

    > Fajna jest ta polska dzungla, boki zrywac

    Znaczy sie w UK tak nie ma ? ;d

    --
    in

  • 12. Data: 2009-01-26 07:27:36
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    dekazzze pisze:
    > Użytkownik "z/svc" <z/svc@> napisał w wiadomości

    > no właśnie, jak pisałem Michalkiewicz dawno zwariował i wypisuje takie
    > głupoty, że szkoda czasu na czytanie...
    >
    > pzdr,
    > dkzzzzzzzzzzz.

    nie zwariowal. obowiazkiem operatora jest przetrzymywanie takich
    rozmow... nie pamietam ile czasu ale jest.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 13. Data: 2009-01-26 08:54:07
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > nie zwariowal. obowiazkiem operatora jest przetrzymywanie takich rozmow...
    > nie pamietam ile czasu ale jest.

    logów owszem ( kto skąd do kogo ,ile minut), treści absolutnie nie. Nie
    gadaj głupot.

  • 14. Data: 2009-01-26 08:54:35
    Od: fatso <f...@n...com>

    SlawcioD wrote:

    > nie zwariowal. obowiazkiem operatora jest przetrzymywanie takich
    > rozmow... nie pamietam ile czasu ale jest.
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD
    Nie sadze by to bylo mozliwe. Tzn mozna notowac elektronicznie z jakimi
    numerami dana komorka sie laczy
    i z jakiego miejsca nadaje ale sama tresc rozmow? Nie wystarczyloby
    pamieci w systemie operatrora.

    fatso

  • 15. Data: 2009-01-26 09:03:59
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Nie widzisz niczego komicznego w tym, że starasz się wypowiadać
    > głównie cytatami z Michalkiewicza?
    >
    > --
    > Maciej Bójko

    Robię to z lenistwa. Po co mam układać kwestie po raz drugi skoro, raz już
    ktoś to wcześniej powiedział, i na dodatek dużo dużo lepiej niż ja sam bym
    to ułożył....

    Dr.Endriu

  • 16. Data: 2009-01-26 09:17:04
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    fatso pisze:

> [...]
    > numerami dana komorka sie laczy
    > i z jakiego miejsca nadaje ale sama tresc rozmow? Nie wystarczyloby

    kodek gsm potrzebuje 9600bitps do transmisji dzwieku. reszte sobie sami
    policzcie czy to jest mozliwe czy nie ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 17. Data: 2009-01-26 09:17:49
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Czy już wydała wyrok, czy to tylko pierwsze poważne ostrzeżenie? Trudno
    > powiedzieć, bo tajniacy nie przygotowali jeszcze tzw.
    > politycznej alternatywy. Chyba, że już przygotowali i wkrótce zostanie nam
    > objawiona?

    Dutkiewicz ze swoim "Ruchem obywatelskim"

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Rafa%C5%82_Dutkiewicz

    " [...]Wraz z Rafałem Matyją, Janem Rokitą i Kazimierzem Michałem
    Ujazdowskim współtworzył Ruch Obywatelski "Polska XXI", stając w 2008 na
    czele rady tej organizacji [...] ".

    oraz

    Otwarta Polska której sztandarową postacią ma być Marek Konrad

    " [...] Na razie żadne decyzje nie zapadły, bo "Otwarta Polska" bardziej
    wygląda na kanapę dla pokojowych piesków, chociaż udział dra Andrzeja
    Olechowskiego z "wywiadu gospodarczego" wskazuje, że wszystko się może
    zdarzyć. [...].

    Konferencja "Otwarta Polska": powstanie nowy ruch na centrolewicy
    http://tiny.pl/vfq

    Marek Kondrat twarzą nowego ruchu lewicowego
    http://tiny.pl/vfq1

    Są kolejną alternatywą polityczną razwiedki na .... wakujące ??? miejsce
    Donka, które chyba ze niedługo będzie się zwalniać ?.

    Dr.Endriu

  • 18. Data: 2009-01-26 09:31:48
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]

    > Są kolejną alternatywą polityczną razwiedki na .... wakujące ??? miejsce
    > Donka, które chyba ze niedługo będzie się zwalniać ?.

    I to skuteczną alternatywą, bo zdążyliśmy zauważyć nasz grupowy kolega
    Dieter (którego zresztą bardzo szanuję) już zdążył w nią uwierzyć .....

    Dr.Endriu

  • 19. Data: 2009-01-26 09:37:35
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > kodek gsm potrzebuje 9600bitps do transmisji dzwieku. reszte sobie sami
    > policzcie czy to jest mozliwe czy nie ;)

    A ile Twoim zdaniem dziennie Polacy wygadują godzin do słuchawki?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 20. Data: 2009-01-26 09:45:48
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > kodek gsm potrzebuje 9600bitps do transmisji dzwieku. reszte sobie sami
    > policzcie czy to jest mozliwe czy nie ;)
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    czy to ma oznaczac ze 'mozna" czy "nie można" ?

    ~15 mln telefonow * 24H rozmów rocznie ( tylko / aż) * 3600 sek/H * 9600 bps
    = 1,24e16 = 1414 TB = 1,4 Peta Bajtów.

    Spore koszty.
    george.