  • 1. Data: 2009-01-25 17:22:16
    Temat: Opcje zbiorowo mozna uniewaznic-straty funduszy na gieldzie tez, nasze zatem tez? TESTUJMY zbiorowo-uwagi?
    Od: k...@p...onet.pl

    zdziwilo mnie ze zbiorowo mozna dostac podwyzki gdy w spolce nie ma kasy, mozna
    odejsc od rozliczenia opcji jesli straty kolo 60 firm przekraczaja 5 mld zl, a
    jakie straty w emerytalnych i filarnych czy figlarncyh funduszach-pewnie teraz
    tez, zatem zbiorowo sie zabrac nalezy i odzyskac stracone finanse za 2008 rok -
    jesli taka wolea wiekszosci..? czy tak to dziala :-)
    pozdrawiam widzac iz pogoda sprzyja rozmowom.
    kroovka

  • 2. Data: 2009-01-25 19:07:16
    Od: Bufon z PO <i...@i...invalid>

    On Sun, 25 Jan 2009 18:22:16 +0100, kroovka wrote:

> [...]
    > i odzyskac stracone finanse za 2008 rok - jesli taka wolea wiekszosci..?
    > czy tak to dziala :-) pozdrawiam widzac iz pogoda sprzyja rozmowom.

    tak wyglada "wolny rynek" przestepczej organizacji
    ale gdyby prezes kretyn "trafil" z opcjami tak jak rozwiazywal
    kiedys testy na studiach na chybil trafil to by nie protestowal.
    Bo zlotowka ma byc tylko up inaczej oszustwo i abw zaczyna weszyc
    zalosny kraj Polska