  • 41. Data: 2009-01-27 01:27:31
    Temat: Re: Felieton
    Od: fatso <f...@n...com>

    Maciej Bojko wrote:

    Pozwolcie ze wejde pomiedzy dwoch okladajacych sie klonicami zawodnikow
    z taka uwaga:
    Cena minimalna masy upadlosciowej zakladu to oczywiscie ta, jaka ktos
    gotow bylby zaplacic.
    Syndyk nie mial jednak obowiazku sprzedawac owych koparek gorniczych czy
    obrabiarek od
    razu pierwszemu jaki sie nawinie. Mogl przeciez przetarg uniewaznic,
    oglosic sprawe lepiej, moze
    poza granicami kraju i przetarg ponowic.

    Majatek narodowy PRLu sprzedawano rzeczywiscie po skandalicznej niskiej
    cenie ale niekoniecznie
    byla to jakas zydowska machlojka. Zwiazki zawodowe patrzyly kupcom na
    rece, byly juz wolne
    partie polityczne z sejmowa reprezentacja. Trudno bylo cos naprawde
    wartosciowego ukrasc tak jak
    to robiono w rozpadajacym sie ZSRR. Tak wiec taka np Agora z jej Gazeta
    Wyborcza powstala
    raczej "de novo", bazujac na sympatii solidarnosciowego czytelnika.
    Post-komuchy zalapaly sie na
    Polityke i Trybune Ludu ale kokosow jakos na nich nie zbili. Tam gdzie
    faktycznie byly dochodowe perly,
    tam panstwo zachowalo do dzis zelazny pakiet akcji i wplywy. Mam na
    mysli chociazby KGHM i PKO BP.

    Dzis to juz dla mlodych pre-historia ale jest prawica w kraju ktora do
    dzis wrzeszczy jak to majatek
    PRLu zostal rozgrabiony przez Zydow i czerwonych. Mozemy spokojnie
    odpowiedziec, ze to nieprawda-
    no i poklepac sie nawzajem po plecach bo przeciez tak sie stac moglo.

    fatso

  • 42. Data: 2009-01-27 01:42:59
    Od: fatso <f...@n...com>

    SlawcioD wrote:

    > bilingi moga byc trzymane w czystym txt;) wez sobie skompresuj 1gb
    > text'u;)
    >
    > w danym kraju a i owszem ale dlaczego Niemcy nie mogli by
    > podsluchiwac Polakow i na odwrot.;)
    >
    > moze to i glupoty, ale skad ta Twoja pewnosc ze taki system nie
    > istnieje?
    >
    > Pozdrawiam SlawcioD
    Zapewne wybrane numery na oficjalnym podsluchu- tak ale nie calosc sieci
    bo to nie tylko
    paranoja ale i rzezc technicznie niemozliwa do wykonania.

    W Wlk Brytanii ujawniono sposob w jaki zostal zlapany somalijski
    terrorysta, jeden
    z niedoszlych zamachowcow na m. Londyn. Facet spierdolil az do Italii,
    mial ze soba komorke
    i przez nia gadal jak najety. Metoda triangulacji, znana nam juz z
    filmow wojennych dzieki chlopcom
    Adolfa Hitlera, nasz terrorysta byl obserwowany jak sie porusza i
    wreszcie osaczony i dupniety.
    A z kim i o czym sobie gaworzyl rozkosznie somalijskim narzeczem, tego
    oczywiscie nie wiemy bo to
    jest tajemnica takiej poteznej twierdzy radarowej w Cheltenham, w
    krolewskim Gloucestershire.
    Twierdza nazywa sie GSHQ- General Surveillance HeadQuarters - i ja ja
    widzialem(z zewnatrz).
    Jak bedzie potrzebne to i was w Polsce tez latwo podszpieguja.

    fatso

    fatso

  • 43. Data: 2009-01-27 05:19:22
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > A skoro nie ma kupca, który kupiłby go za cenę X, to znaczy, że jego
    > rynkowa wartość jest mniejsza niż X.
    >
    > Jeżeli chcesz ceny minimalnej, to czy nie oznacza to, że wierzysz, że
    > urzędnik, który ją ustala, jest mądrzejszy od rynku?

    Che, tu jest jescze jedna strona medalu. W w/w farbryce która była
    licytowana przez w/w syndyka pracowała również załoga. I gdyby syndyk
    sprzedał w/w zakład bez ceny minimalnej, tak ot, w/w załoga wyniosła by tego
    syndyka na butach.

    Tak też się nie stało, syndyk (spryciaż) znalazł kupca (o dziwo) na całą
    fabrykę i fabryka do dzisiaj (pomimo tego że tych włąscicieli było jescze
    paru bo tej sprzedaży, (i również parę licytacji jeszcze się odbyło) działa
    o dziwo do dzisiaj ....

    To był jednen zakład który swoją historię zakończył (w miarę) pozytywnie,
    większość zakładów skończyła znaczne gorzej i w większości po prostu dzisiaj
    już ich nie ma...

    Dr.Endriu

  • 44. Data: 2009-01-27 05:40:00
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    >. Tak wiec taka np Agora z jej Gazeta Wyborcza powstala
    > raczej "de novo", bazujac na sympatii solidarnosciowego czytelnika.

    Tak, tak ufny solidarnośćiowy czytelnik po jakimś jednak czasie zakumał że
    w/w gazeta z "solidarnością" nie ma nic wspólnego i jest najzwyklejszą tubą
    propagandową środowiska żydo-socjalistów ....

    Prościej nazywając rzecz, trzeba by tu użyć nazwy "Żydowska gazeta dla
    Polaków" .....

    Dr.Endriu

  • 45. Data: 2009-01-27 07:42:59
    Od: fatso <f...@n...com>

    Dr.Endriu wrote:

> [...]
    > propagandową środowiska żydo-socjalistów ....
    >
    > Prościej nazywając rzecz, trzeba by tu użyć nazwy "Żydowska gazeta dla

    tak juz jest na tym swiecie ze gorol robi w weglu a zyd w informacji
    albo w kinie.
    Mozesz sobie czytac Gazete Niedzielna zamiast Zydety Michnika, nie ma
    przeciez
    oficjalnego zakazu. Tak sie jednak sklada ze Zydeta jest lepsza, ma
    wspaniale strony internetowe
    i ja ich wole.

    fatso

  • 46. Data: 2009-01-27 08:49:57
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    fatso pisze:

> [...]
    > widzialem(z zewnatrz).
    > Jak bedzie potrzebne to i was w Polsce tez latwo podszpieguja.

    ja to sprawdzilem - technicznie jest mozliwe nagrywanie rozmow i ich
    archiwizacja. i nie wymaga "niewiadomojakich" pieniedzy;). prozaicznie
    cyfrowe sieci (gsm, umts) sa duzo latwiejsze do takich dzialan niz
    analogi z prostego powodu: w sieci cyfrowej za kompresje odpowiadaja
    terminale;) wiec po stronie systemu archiwizacji odpada proces pakowania
    dzwieku;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 47. Data: 2009-01-27 09:05:55
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > z prostego powodu: w sieci cyfrowej za kompresje odpowiadaja terminale;)
    > wiec po stronie systemu archiwizacji odpada proces pakowania dzwieku;)

    przy założeniu ze rozmawia tylko 1,5% telefonów z 15milonow ~ 200k
    jednoczesnie w godzinach szczytu daje
    to pasmo ( po skompresowaniu) ~ 1,8 Tbps... do tego "centrum"
    archiwizacji... niezły kabelek.

    george

  • 48. Data: 2009-01-27 09:43:21
    Temat: [ot]Re: Felieton
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    george pisze:

> [...]
    > jednoczesnie w godzinach szczytu daje
    > to pasmo ( po skompresowaniu) ~ 1,8 Tbps... do tego "centrum"

    rozloz to na kilku operatorow;) i wepnij sie do PIX'a (np wix;) )
    rozwiazanie staje sie coraz bardziej realne ;) prawda?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 49. Data: 2009-01-28 20:05:49
    Od: Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>

    z/svc pisze:

    > ??? Że jak? Treść _wszystkich_ rozmów z komórek?

    Słyszałem plotę, że sa rejestrowane połączenia (billing) i wszystkie
    sms-y Od lat poczatkowych działania tel. kom. w ogóle w PL.
    Co do zapisywania pierwszych 2-5 minut dotyczyc ma to prawdopodobnie
    tylko od kilku lat i jest to kasowane. Rotacyjnie sa znane rozmowy tylko
    z kilku miesięcy.
    Sam słyszałem tę plote na jakims blogu i nie miałem żadnej mozliwości
    sprawdzenia tego, wiec jako inf. niezdementowana może nie byc prawdziwa.

  • 50. Data: 2009-01-31 03:54:25
    Od: 0xCA <s...@s...com>

    SlawcioD wrote:

    > rozloz to na kilku operatorow;) i wepnij sie do PIX'a (np wix;) )
    > rozwiazanie staje sie coraz bardziej realne ;) prawda?

    Jesteś tak uparty, że gdybyś miał udowadniać, że gówno to nie gówno to
    zapewne z miła chęcią byś je skonsumował i z uśmiechem na twarzy
    oznajmił, że to belgijska czekolada z... orzechami.

    Po pierwsze, nie ma ustawy, która by coś takiego nakazywała. Po drugie,
    skoro nie ma takiej ustawy, nagrywanie i inwigilacja obywateli jest
    łamaniem prawa. Po trzecie, skoro jest to łamaniem prawa to operatorzy
    nie będą takich danych przechowywać, ani dobrowolnie, ani nie pozwolą
    pracownikom na taką zabawę. Po czwarte, pracownicy sami nie mogą
    zorganizować całkowitego nasłuchu, ponieważ taka operacja wymaga dużego
    ruchu, dużych pamięci masowych i jest - z powodu zabezpieczeń - nie możliwa.

    Nawet kraj taki jak USA, który inwigiluje telefony swoich obywateli, nie
    nagrywa wszystkiego. Nagrywane są tylko losowe telefony.

    Żeby nie było OT. Wyborcy w Polsce dzielą się na 3 grupy:
    1. ludzi, którzy mają politykę gdzieś,
    2. ciemny lud, który wszystko kupi,
    3. ślepych politycznych agitatorów, czytających zaślepionych guru.

    0xCA