  • 1. Data: 2009-01-25 11:14:31
    Temat: Endriu, do diabła...
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    kto ci zrobił z mózgu taką papkę?... masz dwadzieścia kilka lat, a całę twoje
    myślenie sprowadza się do wklejania cytatów sfrustrowanego oszołoma... gdybyś
    był tylko oszołomem, to pies cię trącał...mógłbyś sobie ubrac moherowy berecik
    i spoko, nikomu nic do tego... ale ty już poszedłeś dalej, ty się stajesz
    fanatykiem... dziwi mnie, że dyskutujesz z Anatolem, nie zauważyłeś, że
    przerabia cię na szmaty?...i zaczynasz przeginac pałę, zaczynasz obrażac
    ludzi... co to za teksty o "tępej kobiecie" do osoby która jest na tym forum
    prawie od zawsze... myślisz gnojku że internet jest anonimowy i wszystko ci
    wolno?... jak mnie wkurzysz to ci udowodnię, że jednak nie wszystko wolno,
    nawet w internecie... mnie też UE trochę śmieszy, i wiem że nie przetrwa
    większej fali kryzysu, po prostu stanie się fikcją, wydmuszką... ale to nie
    zmienia faktu, że dzięki wejściu do UE zrobiliśmy jak kraj ogromnego skoku
    cywilizacyjnego... jeżeli jesteś takim wielkim krytykantem, to ustosunkuj się
    uczciwie do dwóch faktów...
    twój idol z Torunia, wielki przeciwnik UE gdy przyszło co do czego to pierwszy
    wyciągnął raczkę po dotacje... jakże to tak... podwójna moralnośc?... czy może
    pecunia non olet...
    fakt drugi, największy przynajmniej według mnie z Polaków, JP II był gorącym
    orędownikiem wejścia Polski do Unii... czy to też był zdrajca?... nie był
    patriotą?.. czy może był głupszy od Michałkiewicza, wiedział mniej od niego?
    musisz się zdecydowac, z kim trzymasz... czy bardziej wierzysz Papieżowi, czy
    temu frustratowi...

  • 2. Data: 2009-01-25 11:29:39
    Temat: Re: Endriu, do diabła...
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > przerabia cię na szmaty?...i zaczynasz przeginac pałę, zaczynasz obrażac
    > ludzi... co to za teksty o "tępej kobiecie" do osoby która jest na tym
    > forum

    Powtarzam jeszce raz:

    GDY SĄD BRUKSELSKI STANOWI O PRAWIE NA TERENIE POLSKI to własnie oznacza
    UTRATĘ SUWERENNOŚCI.

    na takie słowa

    > Andrzejku Drogi :) Pitolisz wprost niemiłosiernie ..
    > suwerenność to jedno, czyli należało do junii wejść,

    na takie słowa odpowiedź moja riposta mogła być tylko jedna, i taka była

> [...]
    > cywilizacyjnego... jeżeli jesteś takim wielkim krytykantem, to ustosunkuj

    Sukces zawdzięczmy sami sobie, a ten 1 mld zł miesięcznie w ciągu
    piędziesięciu paru miesięcy nie stanowi żadnej różnicy.
    (Zyta w ciągu jednego roku potrafiła zwiększyć dochody z 200 na 250 mld....)

> [...]
    > pierwszy
    > wyciągnął raczkę po dotacje... jakże to tak... podwójna moralnośc?... czy

    Jeżeli toruń składa się co miesiąc na Unię, to dlaczego zakazać Toruniowi
    odbierania tego co do wspólnej skarbonki włożył .? Zakazywanie odbierania
    Toruniowi co mu się należy TO DOPIERO JEST SZWINDEL, i o tym nie raczyłeś
    powiedzieć.....

    > fakt drugi, największy przynajmniej według mnie z Polaków, JP II był
    > gorącym
    > orędownikiem wejścia Polski do Unii...

    Tu chyba trochę przesadziłeś.....

    Dr.Endriu

  • 3. Data: 2009-01-25 11:34:13
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Nie po to mój pradziadek stracił pięciu braci w wojnie polsko-bolszewickiej
    żeby teraz Putin z Anielą (- która sponsoruje Unię) dogadywali się poonad
    naszymi głowami w sprawie gazociągu po dnie bałtyku.

    Albo Unia albo szwindle....

    Dr.Endriu

  • 4. Data: 2009-01-25 11:39:13
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Tu chyba trochę przesadziłeś.....
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Dr.Endriu

    dlaczego przesadziłęm? czy dlatego, że twoi idole przemilczają ten niewygodny
    fakt dyskretnym milczeniem? JP II nie tylko był gorącym orędownikiem wejścia
    Polski do UE, ale też intensywnie w tym kierunku działał... w przerwach między
    zaczytywaniem się wypocinami M. zainteresuj się może działalnością naszego
    wielkiego rodaka...

  • 5. Data: 2009-01-25 11:42:22
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > między
    > zaczytywaniem się wypocinami M. zainteresuj się może działalnością naszego

    Robić z papieża czołowego Euronaganiacza - przesadzasz Viper ....

    Dr.Endriu

  • 6. Data: 2009-01-25 11:46:49
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > między
    > zaczytywaniem się wypocinami M. zainteresuj się może działalnością naszego

    Podporządkowanie polskiego prawa wytycznym z Watykanu moze być użyte jako
    argument na korzyść tezy o utracie suwerenności przez Polskę. Można nawet
    powiedzić, że Polska od początku swojego powstania nie była suwerenna.

    Anatol

  • 7. Data: 2009-01-25 11:48:44
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> wrote in message

    > Nie po to mój pradziadek stracił pięciu braci w wojnie
    > polsko-bolszewickiej żeby teraz Putin z Anielą (- która sponsoruje Unię)
    > dogadywali się poonad naszymi głowami w sprawie gazociągu po dnie bałtyku.
    A dlaczego chcesz im tego zabraniac?

  • 8. Data: 2009-01-25 11:50:36
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    > Powtarzam jeszce raz:
    >
    > GDY SĄD BRUKSELSKI STANOWI O PRAWIE NA TERENIE POLSKI to własnie oznacza
    > UTRATĘ SUWERENNOŚCI.

    Ale zaden sad brukselski prawa w Pl nie stanowi. O co ci chodzi?

  • 9. Data: 2009-01-25 11:52:04
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Robić z papieża czołowego Euronaganiacza - przesadzasz Viper ....
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Dr.Endriu

    takie są przyjacielu fakty... Ojciec Święty był bardziej proeuropejski nawet od
    Anatola he he... i wcale się z tym nie krył...

  • 10. Data: 2009-01-25 11:55:39
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > A dlaczego chcesz im tego zabraniac?

    Przecież mają już rułę która idzie przez terytorium UE (Polski), to po co im
    następna.
    Przecież jako członek Unii z prawem weta (jak było na początku) dbając o
    swoje własne interesy możemy im tego zabronić....?

    Dr.Endriu