    From: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Felieton
    Date: Mon, 26 Jan 2009 11:17:06 +0100

    > http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=641
    >
    > " [...] Na razie żadne decyzje nie zapadły, bo "Otwarta Polska" bardziej
    > wygląda na kanapę dla pokojowych piesków, chociaż udział dra Andrzeja
    > Olechowskiego z "wywiadu gospodarczego" wskazuje, że wszystko się może
    > zdarzyć. [...].

    Chciałem przypomnieć że w 2002 roku nasz agent wywiadu gospodarczego założył
    pewne ugrupowanie oparte na sprawdzonych politykach z "Nocnej
    zmiany"...(Tusk, Rokita)

    Platforma Obywatelska
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Platforma_Obywatelska

    [...] Platforma Obywatelska (PO) - polska, centroprawicowa partia polityczna
    założona 24 stycznia 2001 (zarejestrowana 5 marca 2002 jako Platforma
    Obywatelska Rzeczypospolitej Polskiej) przez Andrzeja Olechowskiego, Macieja
    Płażyńskiego z AWS i Donalda Tuska z Unii Wolności. Ideologię partii można
    określić jako połączenie konserwatyzmu i chadecji.[...]

    ...i chyciło. Nie bagatelizował bym więc urojeń - jak to mówiłeś Viperze
    urojeń starego paranoika - (Wtedy Michalkiewicz nie miał jeszce swojej
    strony, a naród karmił się papką Solorzowsko-Michnikowsko-Walterowską jak
    małpa kit). Teraz towarzyszom pokroku Olechowskiego będzie już nieco ciężej

    Dr.Endriu